Методика викладання кримськотатарської мови у вищій школі
Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Методика викладання кримськотатарської мови у вищій школі
Код дисципліни
ОК.12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в кримськотатарській філології.
ПРН6.Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН9. Характеризувати теоретичні засади (концепції, категорії, принципи, основні поняття тощо) та прикладні аспекти кримськотатарської філології.
ПРН10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів кримськотатарською мовою.
Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування фахових дисциплін під час навчання на третьому, четвертому
курсі.
2. Знання основної програми з кримськотатарської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Підготовка студента-філолога до практичної діяльності, ознайомити студентів з основними напрямками з історії дидактики; з базовими та теоретичними основами курсу; та набути практичних навиків для подальшої самостійної роботи в закладах вищої освіти України.
Рекомендована та необхідна література
1. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. – К.: Ленвіст, 2003.
2. Конспект лекцій з дисципліни «Методика навчання іноземних мов» : для студентів 5 курсу ф-ту «Референт-перекладач», які навчаються за спец. 035 Філологія
(Переклад) / Нар. укр. акад., [каф. теорії та практики пер. ; авт.-упор. І .Ю. Гусленкко]. – Харків : Вид-во НУА, 2018. – 64 с.
3. Методика викладання іноземних мов у вищій школі // За ред. Жлуктенка. – К., 1971.
4. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб./ Кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. - К.:
Ленвіт, 2002. –332 с.
5. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Підручник для студентів вищих закладів освіти. – К.: Ленвіт, 1999.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дослідницькі завдання, доповідь (робота з різними джерелами), усні виступи, аналіз композиції та змісту уроку (робота з різними джерелами), творчі завдання
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи:
1. Усна відповідь, доповнення, участь у дискусіях на практичних: РН 1.1-1.3, 2.1-2.3, 3.1-3.3, 4 – 16/32 балів.
2.Аналіз композиції та змісту заняття у письмовій формі: РН 1.1-1.3, 2.1-2.3, 3.1-3.3, 4 – 2/4 балів.
3.Підготовка фрагменту заняття (до 3 стор.), 3а. презентація заняття (15 хв.): РН 1.1-1.3, 2.1, 2.3, 3.1, 3.2, 4 – 6/8 балів.
4. Написання модульної контрольної роботи РН 1.1-1.3, 2.1-2.3, 3.1-3.3, 4 – 12/16 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Миколаївна
Корчинська
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології