Виробнична асистентська практика з відривом (кримськотатарська мова)

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробнична асистентська практика з відривом (кримськотатарська мова)
Код дисципліни
ОК.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН2. Демонструвати належний рівень володіння державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень державною та іноземною мовами. ПРН4.Цінувати різноманіття та мультикультурність світу й керуватися у своїй діяльності сучасними принципами толерантності, діалогу та співробітництва. ПРН5. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення, аргументуючи власну точку зору. ПРН6. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи навчання кримськотатарської мови: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби діагностики успішності студентів з кримськотатарської мови. 2. Уміти: ефективно побудувати процес навчання кримськотатарської мови відповідно до завдань і умов навчання; використовувати сучасні методи, технології навчання кримськотатарської мови; аналізувати НМК з кримськотатарської мови з метою його раціонального використання; 3. Володіти елементарними навичками: застосування методичних прийомів навчання кримськотатарської мови, а також системної діагностики якості знань, навичок та вмінь.
Зміст навчальної дисципліни
Формування в магістрів-практикантів на базі одержаних теоретичних знань з фахових дисциплін, педагогіки, психології, методики викладання мов у вищій школі практичних умінь і навичок для проведення практичних занять з кримськотатарської мови в сучасних умовах роботи закладу вищої освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Алексюк А. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання. К.: Вища школа, 1998. 557 с. 2. Бех І.Д. Виховання особистості. К.: Либідь, 2003. 127 с. 3. Зайченко І. В. Педагогіка і методика навчання у вищій школі : навч. посіб. Київ, 2017. 456 с. 4. Кіндрась І. В. Модель процесу навчання майбутніх філологів усного турецького монологічного мовлення на початковому рівні // Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (12–13 серпня 2016 р., м. Одеса, Україна). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2016. C. 96–99.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Розробка індивідуального графіку проведення практичних занять, планів-конспектів практичних занять; відвідування занять викладачів; аналіз відвіданих занять; проведення пробних та залікових занять; укладання та захист звітної документації з проходження асистентської практики, робота зі словниками, текстовими корпусами, Інтернетом, джерелами кримськотатарськоюмовою (законодавча база)
Методи та критерії оцінювання
Захист звітної документації, відкрите заняття
Мова викладання
Кримськотатарська, українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології