Виробнична асистентська практика з відривом (кримськотатарська мова)
Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Виробнична асистентська практика з відривом (кримськотатарська мова)
Код дисципліни
ОК.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН2. Демонструвати належний рівень володіння державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН4.Цінувати різноманіття та мультикультурність світу й керуватися у своїй діяльності сучасними принципами толерантності, діалогу та співробітництва.
ПРН5. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення, аргументуючи власну точку зору.
ПРН6. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня.
Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи навчання кримськотатарської мови: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби діагностики успішності студентів з
кримськотатарської мови.
2. Уміти: ефективно побудувати процес навчання кримськотатарської мови відповідно до завдань і умов навчання; використовувати сучасні методи, технології
навчання кримськотатарської мови; аналізувати НМК з кримськотатарської мови з метою його раціонального використання;
3. Володіти елементарними навичками: застосування методичних прийомів навчання кримськотатарської мови, а також системної діагностики якості знань, навичок та вмінь.
Зміст навчальної дисципліни
Формування в магістрів-практикантів на базі одержаних
теоретичних знань з фахових дисциплін, педагогіки, психології, методики викладання
мов у вищій школі практичних умінь і навичок для проведення практичних занять з
кримськотатарської мови в сучасних умовах роботи закладу вищої освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Алексюк А. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: модульне навчання. К.: Вища
школа, 1998. 557 с.
2. Бех І.Д. Виховання особистості. К.: Либідь, 2003. 127 с.
3. Зайченко І. В. Педагогіка і методика навчання у вищій школі : навч. посіб. Київ,
2017. 456 с.
4. Кіндрась І. В. Модель процесу навчання майбутніх філологів усного турецького монологічного мовлення на початковому рівні // Пріоритетні напрями розвитку
сучасних педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (12–13 серпня 2016 р., м. Одеса,
Україна). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2016. C. 96–99.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Розробка індивідуального графіку проведення практичних занять, планів-конспектів практичних занять; відвідування занять викладачів; аналіз відвіданих занять;
проведення пробних та залікових занять; укладання та захист звітної документації з проходження асистентської практики, робота зі словниками, текстовими
корпусами, Інтернетом, джерелами кримськотатарськоюмовою (законодавча база)
Методи та критерії оцінювання
Захист звітної документації, відкрите заняття
Мова викладання
Кримськотатарська, українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Надія
Юріївна
Гребінь-Крушельницька
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології