Стратегічне бізнес-планування
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Стратегічне бізнес-планування
Код дисципліни
ВБ 2.1.6 (СМУ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні
продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
ПРН 11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта
ПРН 13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: сутність підприємницької діяльності, зміст економічних показників, методи організації та планування підприємницької діяльності.
Вміти: розраховувати економічні показники, обробляти статистичні дані, аналізувати первинну інформацію.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни -формування у студентів системи теоретичних знань і набуття практичних навичок щодо розробки стратегічних бізнес-планів та використання їх в якості інструменту управління підприємницькою діяльністю в умовах глобалізації. Модулі:
Змістовий модуль 1. «Методологічні засади стратегічного бізнес-планування», сутність та цілі розробки стратегічного бізнес-плану, класифікація, структурна побудова, логіка складання та оформлення; інформаційне поле бізнес-плану, методологія та етапи формування стратегічного бізнес-плану; підходи до експертизи бізнес-плану.
Змістовий модуль 2. «Зміст та технології стратегічного бізнес-планування», вимоги до змісту структурних частин стратегічного бізнес-плану, розробка фінансового плану та оцінки ризиків, підходи до організації бізнес-планування, розробка розрахункової моделі бізнес-плану; набуття вміння використовувати економічний інструментарій для розробки альтернативних планів та сценаріїв стратегічного розвитку бізнес-структур.
Рекомендована та необхідна література
1. Барроу К., Барроу П., Браун Р. Бізнес-план: практ. посіб. / за ред. К. Барроу. пер. з англ. 4-те вид. Київ: Знання, 2005. 434 с.
2. Бізнес-план: технологія розробки /І.З.Должанський, Т.О.Загорна. К. 2019. 384 с.
3. Вествуд Джон. Як скласти маркетинговий план. К.: Фабула. 2020. 176 с.
4. Бізнес-план: технологія розробки та обґрунтування: Навч. пос. Вид. 2-ге, доп. / С.Ф Покропивний, С.М. Соболь, Г.О. Швиданенко, О.Г. Дерев’янко. К.: КНЕУ, 2002. 379 с.
5. Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. К.: Знання, 2010. 332 с.
6. Боярко І.М., Гриценко Л.Л. Інвестиційний аналіз: Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 400 с.
7. Мэриан Берк Вуд: Маркетинговый план. Практическое руководство по разработке. М: Вильямс, 2005. 352с.
8. Руководство Ernst & Young по составлению бизнес-планов / Брайен Р. Форд, Джей Борнстайн, Патрик Пруэтт Альпина. Паблишер, 2010. 264 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, консультації, самостійна робота, проект
Методи та критерії оцінювання
Дискусія, опитування, презентація творчих групових та індивідуальних завдань, розв’язування задач, експертиза бізнес-поанів, модульна контрольна робота, захист проекту, підсумкова контрольна робота
- семестрове оцінювання:
1. Опитування, презентація творчих групових та індивідуальних завдань, розв’язування задач, модульна контрольна робота – 50 балів / 30 балів;
2. Виконання та захист проекту – 25 балів /15 балів;
- підсумкова контрольна робота – 25/15 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Тетяна
Володимирівна
Нагачевська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет