Merchandising

Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Merchandising
Код дисципліни
ВБ 2.3.1.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності. ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Дисципліна «Мерчандайзинг» передбачає вивчення таких курсів, як «Маркетинг», «Міжнародна економіка», «Міжнародні фінанси».
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Модуль 1. Мерчандайзинг як засіб підвищення конкурентоспроможності, який охоплює процес виникнення поняття мерчандайзингу, його цілі, завдання та функції, розглядає сутність трирівневої концепції мерчандайзингу. Модуль 2. Організація системи мерчандайзингу в компанії, який присвячено мерчандайзингу товарів продовольчої та непродовольчої групи, використанню POS-матеріалів.
Рекомендована та необхідна література
1. Domina O. New merchandising trends in the conditions of COVID-19 pandemic: requirements for the retail / О. Domina // матеріали ІІ Міжнародного форуму Зміни. Адаптація. Нова економіка, Науково-практична конференція «Сучасні тенденції та суперечності розвитку світової економіки та міжнародного бізнесу» (29 вересня 2021 р.) – Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021. – С. 45-47. 2. Тягунова Н.М. Мерчандайзинг: кредитно-модудьний курс. навч. посіб. / Н.М. Тягунова, В.В. Лісіца, Ю.В. Іванов. – К. : Центр учбової лутератури, 2017. – 332 с. 3. Morgan T. Visual Merchandising: Window Displays and In-store Experience, 4th edition – USA: Laurence King, 2021. – 224 p. 4. Plunkett D., Reid O. Detail in contemporary retail design – USA: Laurence King, 2012. – 192 p. 5. Belli S. Visual Merchandising and Display: Best Practices for Window Displays and Store Designs – Hoaki, 2020. – 240 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульна контрольна робота, опитування, дискусійне обговорення, захист творчого проекту, підсумкова контрольна робота. 1. Перевірка домашніх завдань, модульна контрольна робота. (Min. – 15 балів, Mах. –25 балів). 2. Перевірка домашніх завдань (Min. – 15 балів, Mах. –25 балів). 3. Виконання проекту – маркетингове дослідження (Min. – 15 балів, Mах. –25 балів). 4. Підсумкова контрольна робота (ПКР) (Min. – 15 балів, Mах. – 25 балів). Студент не допускається до складання ПКР, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 45 балів. Якщо оцінка студента на ПКР є нижчою від мінімального порогового рівня (15 балів), то бали за ПКР не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Оксана Миколаївна Дьоміна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет