Експеримент в музейній справі

Освітня програма: Музеєзнавство, памʼяткознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Експеримент в музейній справі
Код дисципліни
ВБ 1.7
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2019/2020
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
У результаті вивчення курсу студенти повинні засвоїти сучасні підходи до використання музейних фондів в експериментальній роботі, вміти класифікувати спеціальний та допоміжний матеріал при організації експерименту в музейній справі; підбирати та систематизувати музейний матеріал, застосовувати його в експериментальному дослідженні.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати види експерименту та основні принципи його планування. 2. Вміти логічно та послідовно ставити експериментальні задачі та здійснювати збір відповідного історіографічного та іншого супровідного (допоміжного) матеріалу. 3. Володіти базовими поняттями, методологією, методами та шляхами наукового пізнання.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст курсу поділений на 2 змістових модулі. Кожний змістовий модуль включає в себе лекції, семінари, самостійну роботу студентів, які завершуються рейтинговим контролем рівня засвоєння знань програмного матеріалу відповідної частини курсу. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 - 6, у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 7 –10.
Рекомендована та необхідна література
1. Актуальні проблеми фондової роботи музеїв : Тематичний зб. наук. пр. – К., 1988. – 112 с. 2. Велика Л.П. Музейне експозиційне мистецтво / Л.П. Велика. – Х. : ХДАК, 2000. – 160 с. 3. Гайда Л. О. Музей і відвідувач : методичні розробки, сценарії, концепції / Л.О. Гайда, Н.І. Капустіна. – Дніпропетровськ : АРТ-ПРЕС, 2005. – 148 с. 4. Капустіна Н.І. Концепція розвитку (стан, збереження традицій, основні напрямки та перспективний план розвитку і діяльності) Дніпропетровського національного історичного музею імені Д.І. Яворницького на 2011–2015 рр. [Електронний ресурс] // http://museum.dp.ua/project03.html. 5. Климишин О.С. Наукова концепція фондової роботи державного природознавчого музею НАН України / О.С. Климишин // Наук. записки Держ. природознавчого музею. – Т. 16. – Львів, 2001. – С. 5-34. 6. Котлер Н. Музейний маркетинг і стратегія: формування місії, залучення публіки, збільшення доходів і ресурсів / Н. Котлер, Ф. Котлер, В. Котлер. – К.: ВД «Стилос», 2010. – 528 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання: - лекція - семінарські заняття - самостійна робота - контрольна робота - усне опитування - реферат
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студента здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Загальну кількість балів студента формують семестрові бали, отримані з усіх тем двох змістових модулів (бали, отримані за модульні контрольні роботи (у формі тестування); бали, отримані за виконання індивідуальних завдань; бали, отримані за роботу на семінарських заняттях, а також бали, які отримані за підсумкову контрольну роботу. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Критеріями оцінювання відповіді студента є: • повнота розкриття питання • логіка викладення • використання основної і додаткової літератури • аналітичні міркування, вміння робити висновки
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тарас Юрійович Пшеничний
Кафедра археології та музеєзнавства
Історичний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра археології та музеєзнавства
Історичний факультет