Східна мова: просунутий рівень (5-й та 6-й семестр)

Освітня програма: В'єтнамська мова і література та переклад, французька мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Східна мова: просунутий рівень (5-й та 6-й семестр)
Код дисципліни
ННД.09.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
11
Результати навчання
ПРН1, ПРН3, ПРН10, ПРН12, ПРН14. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів: «Східна мова: середній рівень» (зокрема, належне опанування лексико-граматичного матеріалу, який вивчається на другому курсі та володіння базовими навичками мовної та мовленнєвої компетенції). 2. Знання теоретичних основ загального мовознавства, фонетики сучасної в'єтнамської мови; 3. Володіння лексичною базою, що відповідає вимогам курсу «Східна мова: середній рівень»; 4. Уміння вести розмову в'єтнамською мовою, що відповідає вимогам курсу «Східна мова: середній рівень» .
Зміст навчальної дисципліни
У межах дисципліни викладається в’єтнамська мова на фонетичному, лексичному та граматичному рівнях. На просунутому рівні основна увага зосереджена на збагаченні мовлення. Лексичний, граматичний, фразеологічний матеріал подається у різноманітному тематичному представленні, а також з упором на синонімію, антонімію, багатозначність тощо. Просунутий рівень комунікативної компетенції реалізується за допомогою розширеного арсеналу мовленнєвих умінь.
Рекомендована та необхідна література
1. Thực hành tiếng Việt. Trình độ С / Đoàn Thiện Thuật (cb). Hà Nội, 2012. 2. Nguyễn Việt Hương. Tiếng Việt nâng cao dành cho người nước ngoài. Quyển 3. Hà Nội, 2010. (з аудіозаписом на CD –диску) 3. Ха Тхі Ван Ань, Мусійчук В.А. В’єтнамська мова. Підручник, рівень В. Київ, 2021.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: практичні заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: написання лексичних диктантів, написання творів, аудіювання, говоріння (розкриття усної теми), відповідь на практичному занятті, контрольна робота з відкритими відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу; у підсумку: у максимальному вимірі 60 балів, у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Іспит проводиться у формі письмової роботи з відкритими відповідями на два практичні завдання (кожне з яких оцінюється макс.15 балами) та усної відповіді на розмовну тему (макс.10 балів). Критерії семестрового оцінювання і критерії оцінювання на іспиті представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, в'єтнамська