Комплексна дисципліна «Основи економічних знань». Частина 2. Основи маркетингу

Освітня програма: «Українська і англійська мови: переклад та редагування»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна «Основи економічних знань». Частина 2. Основи маркетингу
Код дисципліни
ВБ 2.19
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4 Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти повинні знати основні характеристики підприємницької діяльності, основи філософії, менеджменту. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, розрахунку кількісних показників, наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення до аналізованих явищ; використання іншомовних фахових інформативних джерел; роботи з вторинною інформацією; елементарними навичками користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів маркетингового мислення, набуття базових знань з маркетингу як провідної функції менеджменту, як галузі науки та професійної діяльності та практичних навичок щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на вирішення проблем підприємства та адаптації його діяльності завдяки маркетинговим інструментам до динамічних змін у зовнішньому середовищі. Предметом дисципліни «Основи маркетингу» є теоретичні, методичні та інформаційні основи маркетингу; процеси й методи виявлення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку. Навчальна дисципліна знайомить студентів із загальними закономірностями, принципами формування, функціонування та розвитку системи маркетингу в ринкових умовах, особливостями побудови системи маркетингу на підприємстві.
Рекомендована та необхідна література
1) Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка (друга редакція) [Електронний ресурс] // Офіційний сайт. https://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/Polozhennia-pro-organizatsiyu-osvitniogo-procesu-11_04_2022.pdf 2) Kоtler P. Mаrketіng 3.0: FrоmPrоductstо Custоmerstо theHumаnSpіrіt / P. Kоtler, H. Kаrtаjаyа, І. Setіаwаn. – JоnhWіley&Sоns. Іnc., Hоbоken, NewJersey, 2010. – 190 p. 3) Kоtler P. Lateral Marketing: New Techniques for Finding Breakthrough Ideas / P. Kоtler, F. Trias de Bes. – JоnhWіley&Sоns. Іnc., 2003. – 224 p. 4) Kotler P. Marketing 5.0: Technology for humanity / P. Kоtler, H. Kаrtаjаyа, І. Setіаwаn. – JоnhWіley&Sоns. Іnc., 2021 – 238 p. 5) Фірсова С. Г. Маркетинг : навч. посіб. / С. Г. Фірсова. – Житомир : В-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – 324 с. 6) Фірсова С.Г. Маркетинг: практикум. Навчальній посібник. – К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2011. – 287 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Словесні, наочні, інтерактивні й практичні методи навчання: лекція, семінарське заняття, самостійна робота. Навчальні заходи протягом семестру: дослідницько-пошукові індивідуальні та групові завдання, що їх виконують під час самостійної роботи; відповіді й доповнення на семінарських заняттях, участь у дискусії; практичні та ситуаційні завдання; есеї; тестування (навчальні тренінги); індивідуальні розрахунково-аналітичні завдання;
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну та самостійну роботу (макс. / мін.): дослідницько-пошукові індивідуальні та групові завдання – 20 / 12 балів; усна відповідь, доповнення на семінарському занятті, участь у дискусії – 10 / 6 балів; практичні та ситуаційні завдання – 20 /12 балів; есе – 10 / 6 балів; тестування (навчальні тренінги) – 25 / 14 балів; індивідуальні розрахунково-аналітичні завдання – 15 / 10 балів. Максимальна кількість балів – 100 балів; мінімальна – 60 балів. Підсумкове оцінювання: залік. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання самостійних робіт, або ж за потреби написати контрольну роботу.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет