Загальна психологія

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Загальна психологія
Код дисципліни
ОК.32
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР9. Використовувати відповідні наукові дослідження та застосовувати дослідницькі професійні навички у ході надання соціальної допомоги. ПР11. Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, міжособистісних стосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основи філософії, фізики, хімії, біології, фізіології нервової системи людини в об’ємі загальної середньої освіти; основи анатомії та фізіології нервової системи людини. 2. Вміти оцінювати, аналізувати, узагальнювати, адекватно застосовувати науковий понятійний апарат. 3. Володіти навичками самостійної навчальної роботи, вміння опрацювати наукові літературні джерела; елементарними навичками узагальнення і систематизації опрацьованого матеріалу.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна спрямована на вивчення природи, сутності, структури, функцій, форм, рівнів прояву, закономірностей та механізмів функціонування психічних процесів: пізнавальних – відчуття, сприймання, пам’яті, уяви, мислення, мовлення; регуляційних – уваги, емоцій, волі; психічних феноменів свідомості, самосвідомості, діяльності, пізнання та самопізнання.
Рекомендована та необхідна література
Варій М. Й. Загальна психологія: навч. посібник. Київ: «Центр учбової літератури», 2007. 968 c. Загальна психологія. / За заг. ред. С. Д. Максименка. Підручник. 2-ге вид., переробл. і доп. Вінниця: Нова Книга, 2004. 704 с. Кириленко Т. С. Психологія: емоційна сфера особистості: Навч. посібник. Київ: Либідь, 2007. 256 с. Кириленко Т. С., Шамлян К. М. Психологія волі: навч. посіб. Київ: ВПЦ Київський університет. 2018. 159 с. Кудріна Т. С. Психологія мотивації: підручник. Київ: ВПЦ «Київський університет, 2008. 239 с. Москалець В. П. Загальна психологія: підручник. Київ: Ліра–К:, 2020. 564 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота,
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): 30/18 балів Презентації: 20/12 балів Підсумкова контрольна робота: 10/6 балів Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення – письмова. Види завдань –відкриті питання; при цьому відповідь на відкрите питання 1 – у 33%; відповідь на відкрите питання 2 – у 33%, на відкрите питання 3 – у 34% від сукупної оцінки. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів.
Мова викладання
Українська