Тренінг управлінської компетентності

Освітня програма: Соціальна реабілітація

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Тренінг управлінської компетентності
Код дисципліни
ВБ 1.4.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР-8. Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях. ПР-9. Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання. ПР-14. Визначати методологію прикладного наукового дослідження та застосовувати методи кількісного та якісного аналізу результатів, у тому числі методи математичної статистики. ПР-17. Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основні засади управлінської діяльності. Студент повинен вміти: формувати соціально-психологічний клімат в організації. Студент повинен володіти: базовими навичками ефективного розв’язання конфліктних ситуацій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – студенти мають оволодіти знаннями про зміст управлінської діяльності та соціально-психологічні аспекти управління в організації. Дисципліна містить два змістові модулі. Перший модуль «Соціально-психологічні аспекти управління» розкриває структуру та морально-психологічні засади управлінської діяльності. Другий модуль «Соціальна психологія організацій та управління» знайомить студентів з особливостями організаційної культури, соціально-психологічним кліматом організації та соціальною позицією особистості в організації.
Рекомендована та необхідна література
1. Жураківська Л.М. Тренінг-курс формування управлінської компетентності як засіб особистісного розвитку майбутніх педагогів професійного навчання, 2018. ‒ С. 53‒60. 2. Прогноз бизнес-компетенции – 2020 [Электронный ресурс] URL: https://newrealgoal.com.ua/prognoz-ot-atd.html 3. Психологія управління: курс лекцій для студентів денної і заочної форм навчання напряму підготовки 6.030103 «Практична психологія» / укладач О.С. Юрков. – Мукачево: МДУ, 2017. ‒179 с. 4. Сивогракова З. А., Алєксєєнко Н. В. Психологія конфліктів. Соціальнопсихологічний вимір управління конфліктами: Конспект лекції. – Харків: УкрДУЗТ, 2020. – 52 с. 5. Чуйко О.В. Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі// Науковий журнал «Організаційна психологія. Економічна психологія».‒ К., 2017 №1(8)- С.84‒91.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента. підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей вирішення практичних завдань.
Методи та критерії оцінювання
Обов’язковим для отримання заліку є виконання модульних контрольних робіт та здобуття сумарно не менше 60 балів. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів – для допуску до складання заліку обов’язково слід виконати модульні контрольні роботи, практичні роботи та завдання для самостійної роботи. Відмінно 90-100 балів.. Добре 75-89 балів. Задовільно 60-74 балів. Незадовільно 0-59 балів. Зараховано 60-100 балів. Не зараховано 0-59 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології