Навчальна (клінічна) практика
Освітня програма: Соціальна реабілітація
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Навчальна (клінічна) практика
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 8
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            4 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            7
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР 1; ПР 5; ПР 6;  ПР 9; ПР 10; ПР 13; ПР 14; ПР 15;  ПР 18; ПР 19; ПР 23. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати: концепції, методи та інструменти соціально-реабілітаційного процесу, порядок прийняття та забезпечення реалізації технологій реабілітації, умови організації комунікації з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті.
Вміти: застосовувати концепції, методи та інструменти соціальної реабілітації, обґрунтовувати та управляти соціально-реабілітаційними проектами,  приймати та забезпечувати реалізацію реабілітаційних заходів;
Володіти: навичками аргументації власної точку зору в дискусії на основі етичних міркувань, соціально відповідально, взаємодії з людьми та впливу на їх поведінку, планування саморозвитку, навчання та здійснення ефективного самоменеджменту, аналізу й структурування проблем,  забезпечення умов реабілітаційного процесу, адаптуватись до діяльності в новій ситуації, провадження дослідницької діяльності.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета навчальної практики – ознайомлення студентів з основним змістом роботи соціальних установ, які надають соціально-реабілітаційну допомогу населенню. Завданнями передбачено розробити індивідуальний план проходження клінічної практики на робочому місці (разом із керівником від бази практики); ознайомитись із змістом та напрямами діяльності організації; вивчити документацію, що відображає специфіку роботи з категоріями людей, яким надається соціальний супровід у клінічному закладі; брати участь у виробничих (методичних) нарадах; ознайомитись із змістом та технологіями діяльності основних структурних підрозділів і служб організації; взяти участь в організації і проведенні діагностики ситуації, в якій опинилась людина; ознайомитись із методами ведення і змістом документації; вивчити і визначити зміст соціально-реабілітаційного супроводу у клінічному закладі.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Методичні рекомендації з організації та проведення практики для студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота», за освітніми програмами «Соціальна педагогіка», «Соціальна реабілітація». – Навчально-методична розробка / Уклад. О.В. Чуйко,                  О.О. Байдарова, М.О. Васильєва-Халатникова, О.Ф. Гук, А.В. Кунцевська, Л.С. Токарук. – Київ: ТОВ Видавництво «Логос», 2017. – 48 с.
Психологія соціальної роботи: підручник / за ред. Ю.М. Швалба 2-е вид. доповнене / К.: Основа, 2014. – 448 с.
Психосоціальна допомога в роботі з кризовою особистістю : навчальний посібник / наук. ред. та керівник проблем. групи – Л. М. Вольнова. – К. , 2012. – 275 с.  
Сапункова С., Піц Л., Гутніцька А. Медична і соціальна реабілітація. К.: Медицина, 2018 – 280 с.
Семигіна Т. Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2020. –  275 с
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Практика, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Після закінчення терміну практики студенти звітуються про виконання поставлених завдань. Диференційованій оцінці з боку керівника практики від кафедри підлягають всі завдання, що виконав студент-практикант. Кінцева узагальнена оцінка затверджується кафедрою. Оцінка має враховувати рівень виконання завдань практики та зміст представлених звітних документів.
При цьому, кількість балів:
1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни;
35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;
60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);
65-74  відповідає оцінці «задовільно»;
75 - 84 відповідає оцінці «добре»;
85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); 
91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Олександр
                            Михайлович
                            Тохтамиш 
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології