Виробнича практика

Освітня програма: Психологія дитинства та сім’ї з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Виробнича практика
Код дисципліни
ОК.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПР2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів. ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теоретичні основи дитинства та існуючі вчення і підходи до розуміння сім’ї, історичний розвиток основних ідей вікової психології, закономірності становлення соціально-психологічних якостей особистості у просторі сімейних взаємин, емпіричні методи дослідження та методи математично-статистичної обробки даних. 2. Вміти розробляти дизайн та реалізовувати емпіричні дослідження з поблем психічного розвитку в онтогенезі; застосовувати психодіагностичні, розвивальні та консультативні практики у роботі з індивідуальним та груповим клієнтом, зокрема з сім’єю; виконувати практичні професійні обов’язки на робочому місці, які запропоновані для практики базою практики; 3. Володіти професійними уміннями, навичками приймати самостійні рішення на певних ділянках роботи (або з конкретних питань) в реальних виробничих умовах шляхом виконання функцій і завдань за спеціалізацією.
Зміст навчальної дисципліни
Виробнича практика покликана сформувати професійні уміння шляхом виконання окремих функцій і завдань за спеціалізацією. Практика проводиться перед виконанням кваліфікаційної роботи, є підсумковою ланкою практичної підготовки слухачів магістратури. Під час практики закріплюються знання із фахових дисциплін, формується цілісне уявлення про професійну діяльність дитячого і сімейного психолога, професійно значущих компетенцій і якостей особистості, які необхідні для вирішення практичних завдань; набувається досвід самостійної професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Максимов М.В. Психологія розвитку (тести): навч.посіб. Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. 242 с. 2. Методичні рекомендації для проходження виробничої практики студентів освітнього рівня «Бакалавр» у закладах загальної середньої освіти Економічна психологія : методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни. - Навчально-методична розробка. / Уклад. Н. М. Дембицька, Я. Г. Запека; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Факультет психології. К.: 2020. 40 с. 3. Мілютіна К.Л., Дубашидзе Н., Рубель Н., Князєв В. Робоча книга корекційного психолога : навчальний посібник. Київ: Видавництво ДІА, 2019. 375с. 4. Поліщук С. Психологічні практики в системі підготовки практичних психологів. Навчально-методичний посібник. Київ: Університетська книга, 2018. 134 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Самонавчання, консультації з викладачами, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Поточна оцінка складається з балів за письмовий Звіт (до 3О балів від керівника практики від кафедри навчального закладу) та оцінки від керівника практики від Бази практики (до ЗО балів). Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 60 балів за 100 бальною шкалою. Підсумкове оцінювання проводиться у формі диференційованого заліку та передбачає захист практики на кафедрі. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів за 100 бальною шкалою. Мінімальний пороговий рівень оцінки, за якої диференційований залік вважається складеним, не може бути меншою за 24 балів. Студент не допускається до захисту, якщо під час практики набрав менше ніж 36 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Яна Григорівна Запека
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології