Комп’ютерна 3D графіка 2022

Освітня програма: Інформаційні системи (Магістр)

Структурний підрозділ: Факультет інформаційних технологій

Назва дисципліни
Комп’ютерна 3D графіка 2022
Код дисципліни
ВБ 3.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Уміння продемонструвати знання та розуміння загальних понять про моделювання технічних систем, що використовуються в комп’ютерних системах. Види тримірних редакторів, області застосування тримірного моделювання, особливості тримірного моделювання, принципи створення реалістичного матеріалу. Характеристики об'єкту матеріалу (колір об'єкту, відблиски, світіння об'єкта, прозорість, визначення поведінки об'єкта. Уміння створювати тривимірне зображення, створювати стандартні, фотометричні джерела та джерела денного світла, створювати та налагодити камеру. Уміння налаштовувати та використовувати візуалізатори, застосовувати анімацію об’єкта, засоби створення та управління анімацією, створювати програмну анімацію. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення дисципліни «Комп'ютерна 3D графіка» необхідні знання та навички, набуті студентами при вивченні ними дисциплін освітнього ступеню бакалавр: «Комп’ютерна графіка та мультимедіа», «Проектування та моделювання систем».
Зміст навчальної дисципліни
Вивчення дисципліни «Комп'ютерна 3D графіка» спрямовано на отримання студентами компетентностей та навичок щодо вмілого використання теоретичних основ методології та базових інструментів тривимірної комп'ютерної графіки. Дисципліна «Комп'ютерна 3D графіка» дозволяє здобувачу розробляти, аналізувати та оптимізувати 3D зображення з урахуванням наявних ресурсів та враховуючи інтереси зацікавлених сторін. Метою викладання навчальної дисципліни є забезпечити майбутніх фахівців теоретичною та практичною основою сукупності знань, методів та інструментів, необхідних для побудови на високому технічному рівні складних тривимірних графічних об’єктів для подальшого ефективного використання у професійній діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Комп’ютерна графіка 3D/2D: теорія та практика : навчальний посібник для дистанційного навчання / О. С. Булгакова, В. В. Зосімов, Г. В. Ходякова. – Миколаїв: СПД Румянцева, 2021. – 159 с. 2. Тарас І. П. Комп’ютерна графіка. Навчальний посібник. Івано-Франківськ, 2017. 60с. 3. Комп’ютерна графіка : навчальний посібник : в 2-х кн.2. / Укладачі: Тотосько О.В., Микитишин А.Г., Стухляк П.Д. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017. 304 с 4. Мосіюк О. О. Редактори тривимірної графіки: навчальнометодичний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2022. 52 с. 5. 3D-графіка [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. П. Гаврилов. ‒ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 127 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами захисту виконання лабораторних робіт та індивідуальних завдань самостійної роботи. Семестрове оцінювання студентів здійснюється впродовж семестру з усіх видів робіт. Загальний бал утворюється як зважена сума балів напрацьованих студентом за різними видами робіт. Результати навчальної діяльності студентів протягом семестру оцінюються за 100-бальною шкалою. Робота у семестрі охоплює одну модульну контрольну роботу та дев’яти лабораторних робіт – максимум 60 балів (мінімум 36 балів). Форма підсумкового оцінювання – іспит, що включає теоретичні питання та практичне завдання – максимум 40 балів, але не менше ніж 24 бали.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра прикладних інформаційних систем
Факультет інформаційних технологій