Шкільна гігієна

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Географія" 2019 Бакалавр

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Шкільна гігієна
Код дисципліни
ДВВ.11
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН: 17. Знати та розуміти особливості навчання різнорідних груп учнів, застосовувати диференціацію навчання, організовувати освітній процес з урахуванням особливих потреб учнів. 21. Знати та розуміти принципи, форми, сучасні методи, методичні прийоми навчання предмета в закладах загальної середньої освіти (рівень базової/профільної середньої освіти). Уміти застосовувати міжнародні та національні стандарти і практики в професійній діяльності
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсами: Педагогіка, Психологія, Навчальна практика з методів організації роботи вчителя географії, Виробнича (Педагогічна) практика (з відривом від теоретичного навчання), Навчальна практика з методів організації позакласної та позашкільної роботи з географії (за спеціалізаціями 1-2), Організація роботи вчителя географії. Кабінет географії, Прикладна екологія тощо. 2. Знання теоретичних основ базових теорій та концепцій педагогіки, медицини в галузі гігієни, соціальної екології та педагогіки тощо. 3. Знання і розуміння основних просторово-часових закономірностей взаємозв’язків та відношень системі «людина - середовище».
Зміст навчальної дисципліни
вивчення впливу факторів довкілля на здоров’я, працездатність людини шкільного віку (6-18 років) – розробки заходів оздоровлення умов перебування дітей у середовищі навчальних закладів, – визначення і оцінки факторів ризику для здоров’я школярів, – обґрунтування методів управління ризиками Вивчення навчальної дисципліни дозволяє студентам оволодіти знаннями та навичками по обґрунтуванню гігієнічних рекомендацій по організації навчально- виховного процесу, режиму дня та відпочинку учнів, харчуванню дітей, обладнанню, плануванню та благоустрою дитячих шкільних та позашкільних освітніх закладів тощо.
Рекомендована та необхідна література
Арєф’євВ.Г., СтолітенкоВ.В. Фізичне виховання в школі. -К.:ІЗ М Н , 1997.-1 8 0с. М ́ясоїд П.А. Загальна психологія: Навч. посіб. - Київ: Вища школа, 1998. – 479 с. 10. Маруненко І.М., Неведомська Є.О., Бобрицька В.І. Анатомія і вікова фізіологія з основами шкільної гігієни: Курс лекцій для студ. небіол. спец. вищ. пед. навч. закл. - К.: Професіонал, 2004.- 480 с. 11. Медико-біологічні основи валеології: Навчальний посібник / За ред. П.Д. Плахтія. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 2000. -4 0 8 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарської роботи, модульна контрольна робота, іспит
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Сергій Іванович Уліганець
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет