Шкільне географічне краєзнавство

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Географія" 2019 Бакалавр

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Шкільне географічне краєзнавство
Код дисципліни
ДВС.2.01.03.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН: 7. Застосовувати моделі, методи і дані природничих і суспільних наук, інформаційних технологій тощо при вивченні формування і розвитку об’єктів і процесів географічної оболонки. 9. Виконувати дослідження географічної оболонки та її сфер за допомогою кількісних та якісних методів аналізу з конструктивної географії та раціонального використання природних ресурсів. 11. Знати і застосовувати теорії, парадигми, концепції та принципи в галузях предметної області географії відповідно до спеціалізації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Географічне країнознавство та краєзнавство», «Шкільний туризм», «Географія Європи, Північної Америки, Арктики, Північного Льодовитого та Атлантичного океанів», «Географія країн Європи, Північної Америки», «Географія Азії, Океанії, Австралії, Індійського та Тихого океанів», «Географія країн Азії, Океанії, Астралії». 2. Мати базові знання з природничих та суспільних наук після вивчення геосфер, материків та океанів, окремих країн, а також вміти аналізувати причинно-наслідкові зв’язки між процесами та явищами, що зумовлюють їх формування. 3. Володіти сучасними методами пошуку та первинної обробки географічної інформації, елементарними навичками аналізу і синтезу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає розгляд теоретико-методичних засад шкільного географічного краєзнавства та здобуття навиків організації шкільної краєзнавчої діяльності. Вона спрямована на формування у студентів глибоких комплексних знань про особливості впровадження краєзнавчих досліджень в шкільний навчальний процес та організацію позакласної краєзнавчої роботи учнів. Основна увага під час опанування курсу приділяється опануванню студентами методичних прийомів та методів проведення краєзнавчої роботи в загальноосвітніх
Рекомендована та необхідна література
Олішевька Ю.А. Шкільне географічне краєзнавство. Навчальний посібник. – К. 2020. 2. Олішевська Ю.А. Основи краєзнавства. Навчально-методичний посібник. - К. 2011. 3. Олішевська Ю.А. Особливості організації туристсько-краєзнавчої діяльності молоді у місті Києві / Вісник КНУ. Серія: Географія. – 2016.- Вип. 2(65). – С. 24-28. 4. Олішевська Ю.А. Використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення краєзнавства у вищій школі. Географія та туризм: Наук. Зб // Ред. кол.: Любіцева О.О. та ін – К.: Альфа-ПІК, 2019 – Вип. 48 – с.104-113. 5. Прокопчук В.С. Шкільне краєзнавство: навч. посібник /В.С. Прокопчук, наук. ред. П.Т. Тронько МОН України, Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка. – К.; Кам’янець-Подільський: Кондор, 2010.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарської роботи, модульна контрольна робота, залік
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Юлія Анатоліївна Олішевська
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет