Комунікація у сфері бізнесу
Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Комунікація у сфері бізнесу
Код дисципліни
ОК.02.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН 1., ПРН 6., ПРН 20.2., ПРН 21.2., ПРН 22.2.
Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В1 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають:
Знати організацію мовної системи, основні мовознавчі поняття і терміни.
Уміти оперувати базовою термінологією та понятійним апаратом лінгвістики.
Володіти елементарними навичками пошуку, здобуття і обміну інформацією.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна знайомить із особливостями функціонування англійської мови у сфері бізнесу і спрямовує на оволодіння бізнес-термінологією, розвиток навичок аудіювання, читання, розуміння і створення англомовних бізнес-текстів різних жанрів; набуття професійних комунікативних навичок (бізнес-презентації, ділові зустрічі, телефонні розмови, бізнес-листування, резюме, бізнес-план, звіт) та інших навичок, необхідних для здійснення професійної діяльності (креативність, командна робота, розв’язання проблем, адаптація, цифрові навички).
Рекомендована та необхідна література
Adler, R. B., & Elmhorst, J. M. (2018). Communicating at work: Principles and practices for business and the professions. McGraw-Hill.
Bovée, C. L., & Thill, J. V. (2021). Business communication today. Pearson.
Cornelissen, J. (2020). Corporate communication: A guide to theory and practice. Sage.
Dainton, M., & Zelley, E. D. (2018). Applying communication theory for professional life: A practical introduction. Sage.
Emmerson, P. (2007). Business English handbook: Advanced. Macmillan.
Guffey, M. E. (2019). Essentials of business communication. Cengage Learning.
Miller. K. M., & Wahl, S. T. (2018). Business and professional communication: Keys for workplace excellence. Sage.
Mumby, D. K., & Kuhn, T. R. (2018). Organizational communication: A critical introduction. Sage.
Talbot, F. (2019). How to write effective business English: Your guide to excellent professional communication. Kogan Page.
Yashenkova, O. (2021). Business communication in English. Prometei.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають: лекції, практичні заняття, самостійна робота студента, в т.ч. онлайн-курси на платформі Future Learn, мультимодальні проекти, рефлексивні звіти. Дисципліна викладається за допомогою пояснювально-ілюстративного, репродуктивного, евристичного та дослідницького методів, а також методів активного та інтерактиного навчання, що передбачає залученість студентів до навчального процесу, їхню активну взаємодію для виконання практичних завдань, розв’язанні проблем, розробки плану дій.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю: залік (семестр 3), що виставляється за результатами роботи впродовж семестру і не передбачає додаткових форм оцінювання, якщо студенти набрали 60–100 балів; іспит (семестр 4), за який студент отримує 24–40 балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових. Студенти допускаються до іспиту, якщо набрали за семестр 36–60 балів. Іспит передбачає три завдання: письмовий тест, бізнес-презентація, обговорення бізнес-теми (див. п. 7 опису).
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Володимирівна
Яшенкова
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології