Методика викладання англійської мови у вищій школі

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови у вищій школі
Код дисципліни
ДВС.2.06
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН8. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення літературознавства. ПРН9. Характеризувати теоретичні засади (концепції, категорії, принципи, основні поняття тощо) та прикладні аспекти кримськотатарської філології. ПРН10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів кримськотатарською мовою. ПРН11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати: · основні положення загального та кримськотатарського літературознавств; · основні категорії наукового апарату літературознавства. вміти: · використовувати базові й професійно орієнтовані знання основ філології, історії, соціології й культурології; · застосовувати набуті знання на практиці. володіти елементарними навичками · пізнавальної та професійної діяльності; · культури мислення, її загальних законів;
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування теоретичних знань здобувачів вищої освіти з літературознавства як особливої галузі філології, дослідження впливу сучасних тенденцій на тюркську літературу, вивчення європейських літературних течій та тюркських літературних надбань в їх межах. Навчальна дисципліна носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх філологів досвіду аналізу текстів, необхідного в їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями про сучасні літературознавчі течії, по-друге, спонукає здоьувачів вищої освіти до переосмислення місця тюркських літератур у світі, а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх філологів, застосувавши отримані знання й уміння.
Рекомендована та необхідна література
1. Джелилова Л. Ш. ЖАНР «ОЧЕНЬ КОРОТКОГО РАССКАЗА» В СОВРЕМЕННОЙ КРЫМСКОТАТАРСКОЙ ЛИТЕРАТУРЕ // Ученые записки Крымского федерального университета имени В. И. Вернадского. Филологические науки. 2021. №1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/zhanr-ochen-korotkogo-rasskaza-v-sovremennoy-krymskotatarskoy-literature. 2. Сулейманова Д. А. Гирайбайнынъ белли олмагъан сонетлери // Ученые записки Крымского федерального университета имени В. И. Вернадского. Филологические науки. 2010. №3. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/a-giraybaynyn-belli-olmagan-sonetleri. 3. Юнусов Шевкет Эльвисович К ВОПРОСУ О НОВЕЙШИХ ТЕНДЕНЦИЯХ В СОВРЕМЕННОЙ КРЫМСКОТАТАРСКОЙ ЛИТЕРАТУРЕ // Научный вестник Крыма. 2021. №2 (31).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні та практичні заняття,самостійна робота, презентація та реферат (роботаз різними джерелами), творчі та дослідницькі завдання
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на практичних заняттях: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 10/30 балів. 2. Творчі та дослідницькі завдання: РН 2.1, 2.2, 3.1, 4 – 20/30 балів. Модульна контрольна робота: 10 балів – студент дав правильну відповідь на кожне із завдань, що становить 100 %. 8 балів – студент правильно виконав понад 60 % завдань. 4-1 бали – студент дав правильну відповідь лише частину завдань, що становить менше 50 % і не засвідчує володіння матеріалом.
Мова викладання
Українська