Комплексна дисципліна «Творення політичного тексту» Частина 3. «Політична реклама і піар-технології»

Освітня програма: «Українська і англійська мови: переклад та редагування»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна «Творення політичного тексту» Частина 3. «Політична реклама і піар-технології»
Код дисципліни
ВБ 1.5
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями українською та англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 11. Знати принципи, технології та прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів українською та англійською мовами. ПРН 17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних завдань і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення курсу студенти повинні успішно опанувати курси Вступ до мовознавства, Лексикологія та фразеологія сучасної української мови, Український фольклор, Історія української літератури; знати теоретичні основи мовознавства, сучасної української мови, основних закономірностей літературного процесу, специфіки фольклорно-міфологічного світосприйняття; володіти методикою різноаспектного аналізу рекламних та піар-текстів; уміти аналітично коментувати лінгвальну та позалінгвальну інформацію, закладену в рекламних і піар-текстах.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів з основами рекламної діяльності, зокрема в політичній сфері, та принципами піар-технологій у психолінгвістичному, соціолінгвістичному та лінгвокомунікативному аспектах. Курс спрямований на формування чітких уявлень про специфіку та принципи створення рекламних і піар-текстів різних типів, зокрема у політичній сфері. Під час вивчення дисципліни студенти опрацьовують наукову літературу, розглядають рекламні та піар-тексти, самостійно створюють такі тексти й аналізують їх.
Рекомендована та необхідна література
1) Вежель Л. М. Основи зв’язків із громадськістю. Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2011. 123 с. 2) Іванов В. Ф., Бугрим В. В., Башук А. І., Білан Н. І. Основи реклами і зв’язків із громадськістю. Київ: ВПЦ «Київський університет», 2011. 432 с. 3) Іванов В. Ф., Дудко О. С. Журналістика в піарі та піар у журналістиці. Київ: Грамота, 2010. 288 с. 4) Кочубей Л. О. PR у політичній сфері: підручник. Київ : ІПіЕНД ім. І.Ф. Кураса, 2013. 472 с. 5) Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях. Київ: Кондор, 2016. 246 с. 6) Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз. Київ : Академвидав, 2007. 224 с. 7) Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. 2-ге вид., випр. і доп. Київ : Знання, 2004. 376 с. 8) Ромат Є. В., Бучацька І. О., Дубовик Т. В. Зв’язки з громадськістю. Київ : Вид-во КНТЕУ, 2016. 284 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Словесні, наочні, інтерактивні й практичні методи навчання: лекція, практичне заняття, самостійна робота. Навчальні заходи протягом семестру: самостійна робота (реферат / доповідь / презентація); усні відповіді на практичних заняттях; контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
• Семестрове оцінювання: Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну та самостійну роботу (мін. / макс.): усна відповідь – 24 бали / 40 балів; захист самостійної роботи (реферат / доповідь / презентація) – 6 / 10 балів; підсумкова контрольна робота – 6 / 10 балів. Максимальна кількість балів – 60 балів; мінімальна – 36 балів. • Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту: 40 балів / 24 бали. Студент отримує 100 балів, якщо в повному обсязі володіє теоретичним матеріалом, демонструє уміння вичерпно аналізувати рекламний і піар-текст, проявляє самостійність у навчально-дослідницькій роботі; студент отримує 60 балів, якщо не в повному обсязі володіє теоретичним матеріалом, дає неповну характеристику рекламного й піар-тексту, не проявляє самостійності в навчально-дослідницькій роботі.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра української мови та прикладної лінгвістики
Навчально-науковий інститут філології