Методика викладання східних мов у вищій школі

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: корейська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання східних мов у вищій школі
Код дисципліни
ННД.05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 23. Застосовувати знання з методики викладання, психології, педагогіки в навчальному процесі вищої школи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
успішне опанування дисциплін «Східна мова (вищій рівень)», «Методика викладання східної мови у загальноосвітній профільній школі ІІІ ступеня»; • знання теоретичних основ методики викладання східних мов у вищій школі та суміжних педагогічних дисциплін; • знання закономірностей навчально-виховного процесу на заняттях з іноземної мови у ЗВО.
Зміст навчальної дисципліни
Основна мета дисципліни - ознайомити із головними компонентами теорії сучасного навчання іноземних мов і на цій основі навчити використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань, представити сучасні тенденції в навчанні іноземних мов як у нашій країні, так і за її межами; розкрити суть складових частин і засобів сучасної методики як науки. Самостійна робота студентів охоплює індивідуальне опрацювання спеціальної літератури.
Рекомендована та необхідна література
1. Asadchykh, O. V. & Pereloma, T. S. (2021). POLYFUNCTIONAL USING OF DIGITAL APPLICATIONS IN THE PROCESS OF TEACHING FUTURE ORIENTALIST PHILOLOGISTS. Information Technologies and Learning Tools, 81(1), 154-166. Режим доступу: https://doi.org/10.33407/itlt.v81i1.3299 2. Асадчих О. В. Методика формування мовленнєвих компетентностей: теорія та практика (на матеріалі східних мов): Посіб. для студентів вищих навчальних закладів / Асадчих О.В., Смовженко Л.Г. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. – 192 с. 3. Asadchykh O.V., Smovzhenko L.H. Integrative system and lingvo-didactic model of teaching the Japanese academic skills to the students of philology at master’s degree program / O.V. Asadchykh, L.H. Smovzhenko // European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograph. Volume 2. Sandomierz: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018. – P. 1–29.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, відповідь на семінарському занятті, модульна контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
За результатами роботи студента протягом семестру виставляється залік (за умови отримання мін. 60 балів). Докладний опис критеріїв оцінювання міститься в робочій програмі дисципліни.
Мова викладання
українська, корейська