Практичний курс другої мови (французької). 7 семестр

Освітня програма: “Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої мови (французької). 7 семестр
Код дисципліни
OК. 08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів другої мови (французької), що викладалися на освітній програмі протягом 6 семестрів..
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна спрямована на оволодіння лексикою з тем, зазначених у робочій програмі, вдосконалення розуміння на слух автентичних текстів, навичок читання та письма, продукування мови на рівні B2(+), а також формування вміння визначення лексико-граматичних особливостей мовних одиниць у системі мови, розуміння і пояснення лінгвальних та екстралінгвальних явищ французької мови.
Рекомендована та необхідна література
1. Крючков Г.Г. Французька мова: Поглиблений курс курс : Підручник. К.: Вища школа, 2012. – 367 с. 2. Brillant Corina, Schenker Jean-Charles, Racine Romain, Bazou Virginie. Le Nouvel Édito B2 Méthode de Français, Didier, 2010, – 224 p. 3. Grégoire M., Kostucki A. Grammaire progressive du français. Exercices audio de grammaire. Niveau intermédiaire / Maïa Grégoire, Alina Kostucki. – Paris : CLE International / SEJER, 2005. – 96p. 4. Grégoire M., Thiévenaz O. Grammaire progressive du français avec 600 exercices. Niveau intermédiaire / Maïa Grégoire, Odile Thiévenaz. – Paris : CLE International, 2003. – 272p. 5. Kober-Kleinert C., Parizet M.-L. ABC DELF B1. 200 exercices / Corinne Kober-Kleinert, Marie-Louise Parizet. – P. : CLE International, 2012. – 176p. 6. Poisson-Quinton S., Mimran R., Mahéo-Le Coadic M. Grammaire expliquée du français. Exercices. Niveau intermédiaire / Sylvie Poisson-Quinton, Reine Mimran, Michèle Mahéo-Le Coadic. – Paris : CLE International, 2003. – 224p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: • усна відповідь, • письмові домашні завдання • модульні контрольні роботи, • іспит.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • максимальна кількість балів протягом семестру – 60 балів, • максимальна кількість балів на екзамені – 40 балів, • оцінюються на іспиті такі результати навчання: РН 1.1, РН 1.2, РН 1.3, РН 2.3, РН 3.1., РН 4.1.; • іспит складається з трьох письмових завдань: : читання, переклад та лексико-граматичний аналіз тексту, тематика якого пов'язана з пройденим під час семестру матеріалом; граматична тема; розмовна тема. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Французька, англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології