Комунікація у сфері бізнесу. 3 семестр

Освітня програма: “Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комунікація у сфері бізнесу. 3 семестр
Код дисципліни
ВК. 2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 11, ПРН 14, ПРН 20.2, ПРН 21.2. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у розділі «Профіль програми».
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Програма розрахована на студентів, які вивчали англійську мову в загальноосвітній школі та на 1 курсі філологічного відділення Інституту філології та мають підготовку на рівні В2 (Upper-Intermediate). Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Практика англійської мови», «Вступ до мовознавства», «Теорія мовної комунікації» та вміти: •ефективно використовувати англійську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному) для розв’язання різноманітних комунікативних завдань; •створювати усні й письмові тексти різних жанрів і стилів англійською мовою; •здійснювати лінгвістичний аналіз текстів різних стилів і жанрів. Програма передбачає комплексне викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню.
Зміст навчальної дисципліни
Курс спрямований на вивчення ділової комунікації як міждисциплінарної галузі знань і передбачає вивчення таких тем: сфери бізнесу і типи бізнес-структур, роль комунікації у сфері бізнесу, визначення і типологія ділової комунікації, специфіка інтеракцій в ситуаціях міжкультурного ділового спілкування, стратегії усної та писемної англомовної ділової комунікації. Наприкінці курсу студенти мають знати основні положення, поняття і терміни теорії ділової комунікації, розуміти специфіку англомовного ділового дискурсу, вміти критично мислити, здійснювати аналіз мовленнєвих подій у діловій сфері з метою виявлення та нейтралізації комунікативних проблем; ефективно спілкуватися англійською мовою в усній та писемній формах для досягнення бізнес-цілей.
Рекомендована та необхідна література
1.Emmerson, P. (2007). Business English Handbook. Advanced. Oxford: Macmillan. 2.Downes, C. (2008). Cambridge English for Job-hunting. Cambridge: CUP. 3.Littlejohn, A. (2005). Company to Company: A Task-based pproach to Business Emails, Letters and Faxes. – Cambridge: CUP. 4.Sweeney, S. (2003). English for Business Communication (2nd ed.). Cambridge: CUP. 5.Yashenkova, О. (2010). Fundamentals of Business Communication in English. Kyiv, KNU. 6.Trappe T. Intelligent Business : Advanced Business English Course Book / Tonya Trappe, Graham Tullis. – Pearson Education Limited, 2nd Edition, 2013. 7.Ковальчук І.В. English at Workplace: посібник з комунікації у сфері бізнесу для студентів філологічних спеціальностей. – К., 2021. – 131 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, • творчі роботи; • проміжний контроль – письмові тести з чотирьох аспектів мовної компетенції; • відповідь на практичних заняттях.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • максимальна кількість балів протягом семестру – 75 балів, • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, творчі роботи – 20 балів • проміжний контроль – письмові тести з чотирьох аспектів мовної компетенції – 30 балів • відповідь на практичних заняттях – 20 балів (оцінюється залежно від повноти розкриття); підсумкове оцінювання у формі заліку: • максимальна кількість балів на заліку – 25 балів, • залік складається з двох завдань: 1) письмовий тест, 2) усна розмовна тема з переліку опрацьованих протягом семестру. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум (35 балів) до складання заліку не допускаються.
Мова викладання
Англійська