Давня індійська міфологія

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Давня індійська міфологія
Код дисципліни
ДВС.1.10.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та гінді художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі Ірану та України. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 19. Мати навички участі в наукових та прикладних дослідженнях у галузі філології. ПРН 21. Застосовувати знання з лінгвокраїнознавства Індії.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін «Вступ до східної філології», «Лінгвокраїнознавство східної мови», «Усна та давня східна література»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із загальними теоретичними питаннями з проблеми вивчення міфології, дати картину давньоіндійської міфологічної системи та сформувати у студентів цілісне уявлення про феномен міфу. Дисципліна відноситься до блоку дисциплін вільного вибору студента і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Бгаґавадґіта. Переклад Дмитра Бурби. К.: Фоліо, 2020. 2. Міфи Давньої Індії: Для ст. шк. віку / Упоряд., переказ із гінді, післямова С.І. Наливайка; Мал. М.С. Пшінки. К.: Веселка, 1992. 3. Наливайко С. Індійський міф. Український коментар. К.: ФОБ Стебеляк, 2010. 4. Keay J. A History of India, Harper Collins, 2000. 5. Thapar R. The Penguin History of Early India. Penguin, 2002.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації, реферати із запропонованих для опрацювання тем.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, презентації – 36/60 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології