Східна мова: просунутий рівень

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Східна мова: просунутий рівень
Код дисципліни
ННД.09.03.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними (гінді та англійською) мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди мови гінді, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 10. Знати норми літературної гінді та англійської мов та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 14. Використовувати гінді та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування фахової дисципліни «Східна мова: базовий рівень»; «Східна мова: середній рівень»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає у подальшому розвитку практичного володіння різними видами мовленнєвої діяльності; удосконаленні комунікативних компетентностей студентів, таких як: читання, сприйняття на слух і розуміння мовлення з письмовим відтворенням прочитаного і почутого, спілкування на теми, визначені програмою, формулювання і письмове висловлення своїх думок мовою гінді. Дисципліна є частиною комплексної дисципліни «Практичний курс першої східної мови» і має практичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Довбня К.В. Практична граматика мови гінді в таблицях: навч. посіб. К., 2012. 2. Наливайко С.І. Навчальний посібник з мови гінді. К., 1997. 3. Українсько-гінді словник / Укладачі: Ю. Ботвінкін, А. Пономаренко, О. Гріців, Д. Беверакі. К., 2019. 4. Snell R., Weightman S. Teach Yourself Hindi: Complete Course. Chicago: McGraw-Hill, 2003. 5. Singh B., Kato K. Aao Hindi Sikhe. Let’s Learn Hindi. Vol 1. Goyal Publishers & Distributors (P) Ltd, 2010. 6. हाफ गर्लफ्रेंड: चेतन भगत, नई दिल्ली, 2017. 7. ए गाइट टू प्राइवेट इक्विटी: नेहा भुवानिया, नई दिल्ली, 2016. 8. बर्थ ऑफ सिनेमा: गोपाल कृष्ण, नई दिल्ली, 2015. 9. अ बंच ऑफ ओल्ड लेटर्स: जवाहरलाल नेहरू, नई दिल्ली, 2016.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна передбачає лише практичні заняття, спрямовані на вдосконалення й розвиток фонетичних, лексичних і граматичних навичок студентів, а також володіння ними чотирма видами мовленнєвої діяльності у процесі активної роботи в аудиторії. Контроль засвоєння студентами лексичного і граматичного матеріалу здійснюється шляхом їх усного опитування та організації письмових завдань, тестів, лексичних диктантів, самостійних та модульних контрольних робіт. Обов’язковим є виконання домашніх завдань, вправ на переклад, прописування за зразком.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на практичних заняттях, письмові роботи, лексичні диктанти, домашні завдання – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі, екзаменаційний білет містить три питання: 1) питання з граматики; 2) розмовна тема з числа вивчених протягом року; 3) читання та усний переклад незнайомого тексту з мови гінді на українську. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології