Лінгвокраїнознавство Індії
Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Лінгвокраїнознавство Індії
Код дисципліни
ННД.11.02.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства.
ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди мови гінді, описувати соціолінгвальну ситуацію.
ПРН 21. Застосовувати знання з лінгвокраїнознавства Індії, історії зв’язків України з країнами Сходу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування шкільного курсу з всесвітньої історії, географії.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів з культурою, історією, географією, релігією, побутом та звичаями індійського народу; сформувати лінгвокраїнознавчу компетенцію. Забезпечити формування у студентів соціокультурної компетенції, яка складається з країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій. Дисципліна є частиною комплексної дисципліни «Історико-країнознавчі студії» і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Міфи давньої Індії / Упоряд., передмова та переказ із гінді Степана Наливайка. К., 2001.
2. Мотріченко О.М. Лінгвокраїнознавство Індії: навч. посіб. К., 2005.
3. प्लेइंग इट माइ वे: सचिन तेंदुलकर, नई दिल्ली, 2010.
4. हाफ गर्लफ्रेंड: चेतन भगत, नई दिल्ली, 2017
5. ए गाइट टू प्राइवेट इक्विटी: नेहा भुवानिया, नई दिल्ली, 2016.
6. बर्थ ऑफ सिनेमा: गोपाल कृष्ण, नई दिल्ली, 2015.
7. अ बंच ऑफ ओल्ड लेटर्स: जवाहरलाल नेहरू, नई दिल्ली, 2016.
8. अ बिलियन इज इनफ: अशोक गुप्ता, नई दिल्ली, 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій та семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності, як відповіді на семінарських заняттях, участь у дискусіях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації або реферати із запропонованих для опрацювання тем.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, участь у дискусіях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації / реферати – 36/60 балів; модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів (разом 100 балів). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання самостійної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, гінді
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Юрій
Володимирович
Ботвінкін
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології