Англійська мова (IV-й семестр)

Освітня програма: Турецька мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова (IV-й семестр)
Код дисципліни
ННД.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2.; ПРН 5.; ПРН 8.; ПРН 13.; ПРН 16.; ПРН 17 (відповідно до розділу програмні результати навчання освітньо-професійної програми).
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: - правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - специфіку морфологічної організації сучасної англійської мови; - функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; 2. Уміти: - продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого, дотримуючись законів жанру та стилю; - відтворювати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; - використовувати соціокультурні знання і вміння в іншомовній комунікації; - розрізняти граматичні структури/ явища під час читання чи сприйняття тексту на слух та визначати їхнє комунікативне значення.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна « Багатосеместрова дисципліна Англійська мова» (комунікативний рівень В2) покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетентності; позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу; усвідомлення функцій іноземної мови в навчальному процесі та в суспільстві; подавати знання про культуру, історію, реалії та традиції країни, мова якої вивчається, розвивати уміння використовувати в разі необхідності різноманітні стратегії для задоволення дидактичних потреб (працювати з посібником, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо); розвивати у студентів здатність до самооцінки і самовдосконалення. Дисципліна складається з восьмі змістових модулів: чотирьох модулів у ІІІ семестрі та чотирьох модулів у ІV четвертому.
Рекомендована та необхідна література
Основні: 1. Clandfield, Lindsay & Jeffries, Amanda. Global Upper-Intermediate Coursebook with Class CDs. - MacmillanPublishers Limited, 2012.- 166 p. 2. Campbell, Robert & Tennant, Adrian. Global Upper-Intermediate Workbook with key. - Macmillan Publishers Limited, 2012. - 102 p. 3. J. Dooley, V. Evans. Grammarway 4.– Newbury: Express Publishing. - 278 p. Додаткові: 1. M. Foley, D. Hall. Advanced Learner's Grammar. — Harlow: Pearson Education Limited, 2003. — 484 p. 2. R. Hughes. Exploring Grammar in Writing. – Cambridge: Cambridge University Press, 2006. – 168 3. Watkins, Frances. Global Upper-Intermediate Teacher’s book with Teacher’s Resourse Disc. - Macmillan Publishers Limited, 2012. - 165 p. 4. Zemach D. E., Rumisek L.A. Academic Writing from paragraph to essay. - Macmillan Publishers Limited, 2005, 130 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповідь на практичному занятті: 24 - 40 балів. 2. Проєктні роботи у формі усної презентації: 6 - 10 балів. 3. Творче завдання: 6 - 10 балів. 4. Модульна робота: 24 - 40 балів. 5. Залік: 12 - 20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "зараховано". Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "незараховано".
Мова викладання
Англійська