Виробничо-педагогічна практика з викладання зарубіжної літератури

Освітня програма: "Зарубіжна література та англійська мова: теорія та методика навчання"

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробничо-педагогічна практика з викладання зарубіжної літератури
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 14, ПРН 15, ПРН 19, ПРН 21, ПРН 25. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів Психологія середньої школи, Педагогіка середньої школи та педагогічна майстерність вчителя, Курс «зарубіжна література» у загальноосвітніх навчальних закладах та методика його викладання. 2. Знання теоретичних основ організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у закладах середньої освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Виробничо-педагогічна практика формує здатність застосовувати сучасні підходи, методи, принципи, технології, засоби навчання зарубіжної літератури, вирішувати проблеми, пов’язані із процесом навчання, адаптуватися до змін та приймати виклики сучасного освітнього середовища в умовах змішаної форми навчання. Студенти реалізують на практиці теоретичні та практичні знання з методики викладання зарубіжної літератури у закладах середньої освіти, знайомляться з передовим вітчизняним досвідом викладання літератури; моделюють, презентують очно та/або дистанційно та оцінюють уроки із зарубіжної літератури з урахуванням сучасних підходів, методів та прийомів навчання, а також готують та проводять очно або дистанційно позакласний захід із зарубіжної літератури (групова робота).
Рекомендована та необхідна література
1. Іванченко А.В., Дубенко О.А. та ін. Педагогічна практика. Навчально-методичний посібник. Житомир, 2005. 2. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. К., 2002. 3. Мазурина В. О. Методика викладання літератури в школі. Горлівка, 2011. 4. Мірошниченко Л. Ф. Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах. К., 2000.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи охоплюють настановчу конференцію, ознайомлення з нормативним та документальним забезпеченням навчального процесу, роботою вчителя зарубіжної літератури, відвідування уроків вчителя та інших студентів очно та/або дистанційно, а також самостійну роботу. Форми навчання включають аналіз уроків вчителя та одногрупників; проведення уроків та самоаналіз; оформлення розгорнутого план-конспекту уроку; заліковий урок; проведення позакласного заходу; звіт про практику; захист практики.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкову оцінку формують бали, отримані студентами у процесі проходження практики та під час презентації звіту про практики та її захисту. Студент може набрати за аналіз уроків вчителя та одногрупників max 12 / min 6 балів; за проведення уроків та самоаналіз max 36 / min 24 бали; за оформлення розгорнутого план-конспекту уроку max 10 / min 6 балів; за заліковий урок max 10 / min 6 балів; за проведення позакласного заходу max 12 / min 6 балів; за звіт про практику max 10 / min 6 балів; за захист практики max 10 / min 6 балів. Форма підсумкового контролю – диференційований залік. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Українська