"Зарубіжна література та англійська мова: теорія та методика навчання"

Навчально-науковий інститут філології

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
"Зарубіжна література та англійська мова: теорія та методика навчання"
Код освітньої програми
50187
Кваліфікація, що присуджується
Магістр середньої освіти за спеціалізацією мова і література (англійська)
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Освіта/Педагогіка
Спеціальність
014 Середня освіта
Особливі умови прийому
Складання додаткового іспиту з лінгвокраїнознавства при вступі з дипломом бакалавра не за спеціальністю 014 Середня освіта.
Механізми визначення попереднього навчання
Диплом бакалавра за спеціальністю 014 Середня освіта або за спеціальністю 035 Філологія. Вступ відбувається за результатами вступного іспиту з іноземної мови, іспиту з фаху та додаткового вступного випробування для осіб, які здобули ступінь бакалавра за іншою спеціальністю.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Професійну кваліфікацію може бути присвоєно за умови дотримання наступних вимог: обрання блоку дисциплін вільного вибору студента, проходження виробничо-педагогічних практик, захисту магістерської роботи з оцінкою не нижче 80 балів, складання підсумкових іспитів з оцінками не нижче 75 балів.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН 1. Здатність продемонструвати знання методологічного апарату літературознавчих досліджень. ПРН 3. Знання основних понять, категорій, теорій мовознавства, історії становлення та розвитку мовознавчої науки. ПРН 4. Знання основних понять, категорій, теорій літературознавства, історії становлення та розвитку літературознавчої науки; сучасних стратегій дослідження зарубіжної літератури. ПРН 5. Знання сучасних видів, підходів, методів, принципів, засобів, організаційних форм навчання та виховання у закладах середньої освіти. ПРН 15. Уміння застосовувати сучасні види, підходи, методи, принципи, засоби, організаційні форми навчання та виховання у закладах середньої освіти. ПРН 16. Уміння організовувати навчальний процес відповідно до психофізіологічних особливостей учнів. ПРН 19. Уміння реалізовувати та керувати процесом навчання учнів зарубіжної літератури та англійської мови у закладах середньої освіти. ПРН 20. Уміння здійснювати системне наукове дослідження у галузі літературознавства із застосуванням сучасних методик аналізу та інтерпретації художніх творів з обов’язковими методичним компонентом. ПРН 26. Готовність організовувати та управляти процесом навчання зарубіжної літератури та англійської мови учнів у закладах середньої освіти. ПРН 27. Здатність користуватися українською та англійською мовами в різних ситуаціях професійної взаємодії. ПРН 28. Здатність використовувати стратегії, тактики, вербальні та невербальні засоби комунікації для реалізації процесу навчання та здійснення виховного впливу на учнів у закладах середньої освіти; для уникнення / вирішення конфліктних ситуацій між учнями, учнем і вчителем, учителем і батьками, учнями і батьками; уміння співпрацювати в педагогічному колективі. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Підсумкове оцінювання результатів навчання здійснюється за єдиною 100-бальною шкалою. Оцінка здобувача освіти відповідає відношенню встановленого при оцінюванні рівня сформованості професійних та загальних компетентностей до запланованих результатів навчання (у відсотках). Мінімальним позитивним рівнем оцінки є 60 балів. Передбачені такі форми контролю: іспити, заліки, поточний контроль, підсумковий іспит, захист кваліфікаційної роботи магістра. Застосовується шкала відповідності з оцінками: Відмінно 90-100%; Добре 75-89%; Задовільно 60-74%; Незадовільно 0-59 %; Зараховано 60-100%; Не зараховано 0-59%. Під час виконання усіх форм звітності студенти повинні дотримуватися норм академічної доброчесності, сформульованих в Етичному кодексі університетської спільноти.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Обов’язковим є проходження двох практик з відривом від навчання: виробничо-педагогічної практики з викладання англійської мови та виробничо-педагогічної практики з викладання зарубіжної літератури. Базами практик є заклади середньої освіти. Передбачена можливість проходити практику як очно, так і дистанційно. До початку проходження практики студенти повинні успішно опанувати дисциплінами: педагогіка середньої школи та педагогічна майстерність вчителя, курс «англійська мова» у загальноосвітніх навчальних закладах та методика його викладання, курс «зарубіжна література» у загальноосвітніх навчальних закладах та методика його викладання.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Ольга Сергіївна Бойніцька
Кафедра зарубіжної літератури
Навчально-науковий інститут філології
Професійні профілі випускників
Магістр-педагог може працювати в освітній, науковій і мистецькій галузях; на учительських та адміністративних посадах у закладах середньої освіти; на викладацьких, науково-дослідних посадах у закладах вищої освіти; у сфері позашкільної освіти; у друкованих та електронних засобах масової інформації, PR-агентствах, у різноманітних фондах, спілках, фундаціях гуманітарного спрямування, займатися перекладацькою діяльністю, здійснювати підтримку культурних і мистецьких заходів, організовувати дозвілля.
Доступ до подальшого навчання
Можливість навчання в аспірантурі за програмою третього циклу FQ-EHEA, 8 рівня EQF-LLL та 8 рівня HPK.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Філософія освіти
Кваліфікація: ОК 17., 2022/2023
Комунікативні стратегії та практика англійської мови
Кваліфікація: OK 15, 2022/2023
Історія і теорія західної літературної критики
Кваліфікація: ОК 1., 2022/2023
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК 4., 2022/2023
Курс «англійська мова» у загальноосвітніх навчальних закладах та методика його викладання
Кваліфікація: ОК 7, 2022/2023
Західні теорії літератури
Кваліфікація: ОК 2, 2022/2023
Педагогіка середньої школи та педагогічна майстерність вчителя
Кваліфікація: ОК.06, 2022/2023
Комунікативні стратегії та практика англійської мови
Кваліфікація: OK.15 , 2022/2023
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК 3., 2022/2023
Курс «зарубіжна література» у загальноосвітніх навчальних закладах та методика його викладання
Кваліфікація: ОК 8., 2022/2023
Зарубіжна літературна компаративістика
Кваліфікація: ОК 13, 2022/2023
Архетипна критика та гендерні студії в літературознавстві
Кваліфікація: ВБ 1.1., 2022/2023
Габсбурзький міф та його рецепція у світовій літературі
Кваліфікація: ВБ 1.6., 2022/2023
Екфрастична теорія тексту. Література та кінематограф
Кваліфікація: ВБ 1.2, 2022/2023
Стратегії вивчення мультикультурного тексту в літератури США
Кваліфікація: ВБ 1.4., 2022/2023
Англійська мова у новітніх літературознавчих дослідженнях
Кваліфікація: ВБ 1.8., 2022/2023
Культурна ідентичність та стратегія її репрезентації в англомовному та латиноамериканському романі
Кваліфікація: ВБ 1.5., 2022/2023
«Модуси секулярності» у сучасному англомовному романі
Кваліфікація: ВБ 1.7., 2022/2023
Способи інтерпретації шекспірівського коду в сучасній зарубіжній літературі
Кваліфікація: ВБ 1.3. , 2022/2023
Системний аналіз літературного твору
Кваліфікація: ОК 19, 2022/2023
Літературознавчі студії і наукова робота
Кваліфікація: ОК 18., 2022/2023
Підсумковий іспит з теорії та методики викладання англійської мови
Кваліфікація: ОК 16, 2021/2022
Посткласична наратологія
Кваліфікація: ОК 14., 2022/2023
Виробничо-педагогічна практика з викладання зарубіжної літератури
Кваліфікація: ОК 10, 2022/2023