Методика викладання англійської мови у вищій школі

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови у вищій школі
Код дисципліни
ДВС.2.06
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН8. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення літературознавства. ПРН9. Характеризувати теоретичні засади (концепції, категорії, принципи, основні поняття тощо) та прикладні аспекти кримськотатарської філології. ПРН10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів кримськотатарською мовою. ПРН11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: підходи, принципи, методи навчання, форми організації навчання у ВШ; методичні засади формуваннязнань, навичок та вмінь; психологічні засади навчання студентів закладів вищої освіти. Уміти: розробляти плани-конспекти і проводити лекції, практичні, семінарські заняття у ВШ; дотримуватися підходів та принципів навчання у ВШ, добирати та використовувати оптимальні методи і методичні прийоми для навчання у ВШ. Студенти повинні володіти англійською мовою на рівні С1-С2.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування теоретичних знань здобувачів вищої освіти з літературознавства як особливої галузі філології, дослідження впливу сучасних тенденцій на тюркську літературу, вивчення європейських літературних течій та тюркських літературних надбань в їх межах. Навчальна дисципліна носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх філологів досвіду аналізу текстів, необхідного в їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями про сучасні літературознавчі течії, по-друге, спонукає здоьувачів вищої освіти до переосмислення місця тюркських літератур у світі, а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх філологів, застосувавши отримані знання й уміння.
Рекомендована та необхідна література
1.Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи / С.С. Вітвицька. К.: Вища школа, 2003. 187 с. 2.Журавський В.С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В.С. Журавський. К.: Ін Юре, 2003. 215 с. 3.Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання: пер. З анг. / науковий редактор С.Ю. Ніколаєва. К.: Ленвіт, 2003. 273 с. 4.Кобаль В. І. Методика викладання у вищій школі : навчально-методичний посібник / Уклад. : В. І. Кобаль. Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. 203 с. 5.Спіцин Є.С. Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому навчальному закладі освіти / Є.С. Спіцин. К.: Либідь, 2003. 206 с. 6.Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти / О.Б. Тарнопольський. – К.: Інкос, 2006. 248 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні та практичні заняття,самостійна робота, презентація та реферат (роботаз різними джерелами), творчі та дослідницькі завдання
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння), що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на практичних заняттях (усна відповідь, робота з текстовими корпусами, презентації, реферати, доповіді): 10 - 30 балів. 2. Творчі та дослідницькі завдання : 4 - 6 балів. 3. Модульна контрольна робота №1 та №2: 8 - 10 балів. 4. Залік: 14 - 20 балів.
Мова викладання
Українська