Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Код дисципліни
ННД.10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати, успішно опанувати курс «Філософія»; 2) вміти, оволодіти навичками з дисципліни «Психологія»; 3) володіти елементарними вміннями та навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки у студентській групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача» необхідна для формування професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО. У дисципліні розкриваються основні категорії педагогіки вищої школи, її принципи, методи, технології. Виняткову увагу звернуто на відпрацювання вмінь, навичок проведення лекцій, семінарських занять, що можливе за умов практичної діяльності, яка є принциповою для цього курсу. У ньому визначального значення набувають: практичні вправи, рефлексія та самостійна робота студентів у вигляді створення критичного есе, творчої роботи.
Рекомендована та необхідна література
1. Анотований бібліографічний покажчик праць науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2013-2020 роки) / Укл. А. А. Марушкевич, Н. І. Головко, С. П. Балашова. Київ: ЦП «Компринт», 2020. 63 с. 2. Вимоги до особистості викладача вищої школи. URL: https://pidru4niki.com/70123/pedagogika/vimogi_osobistosti_vikladacha_vischogo_navchalnogo_zakladu (дата звернення: 05.01.2021) 3. Етичний кодекс університетської спільноти. URL: http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/ethical-code/Ethical-code-of-the-university-community.pdf (дата звернення: 05.09.2020). 4. Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри / В. О. Огнев’юк [та ін.]. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. 367 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, практичні завдання, педагогічні ситуації, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей, захист практичних завдань, ПКР.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння), що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: Усна відповідь, презентація: 6 - 10 балів. Виконання практичних: 3 - 5 балів. Критичне есе, творча робота: 3 - 5 балів. Контрольна робота: 6 - 10 балів. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Василівна Кошечко
Кафедра педагогіки
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра педагогіки
Факультет психології