Багатосеместрова дисципліна МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 18.Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування дисциплін «Східна мова (вищій рівень)», «Методика викладання східної мови у загальноосвітній профільній школі ІІІ ступеня»; 2) знання теоретичних основ методики викладання східних мов у вищій школі та суміжних педагогічних дисциплін; 3) знання закономірностей навчально-виховного процесу на заняттях з іноземної мови у ЗВО.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни – забезпечити основи методичної підготовки студентів до реалізації функцій викладача східної мови у ЗВО. «Методика викладання китайської мови у вищій школі» є фаховою дисципліною для студентів, що навчаються за спеціальністю «Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література»; викладається в 1 та 2 семестрах, обсяг дисципліни – 3 кредити.У першому семестрі 30 навчальних годин (2 год. – лекції, 2 год.– семінари, 26 год. – самостійна робота), форма контролю – проміжний контроль. У другому семестрі 60 навчальних годин (2 год. – лекції, 2 год. – семінари, 2 год. – консультації, 54 год. – самостійна робота), форма контролю – іспит. Основними завданнями вивчення дисципліни є ознайомити із головними компонентами теорії сучасного навчання іноземних мов і на цій основі навчити використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань.
Рекомендована та необхідна література
1. Асадчих О.В., Савченко А.С. Формування китайськомовної компетентності в писемному мовленні // Навч.-метод. посіб. / О.В. Асадчих, А.С. Савченко. – К.: Видавництво «Акварель», 2019. – 81 с 2. Савченко А.С. Навчання китайської мови студентів вищих закладів освіти: стан дослідженості проблеми. Science and Educational New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (73), Issue: 175, Budapest, 2018 Sept., p. 33. 3. Беляева Н. И., Глембоцкая Я. Структура иноязычного учебного материала в грамматическом справочнике для чтения текстов по спортивной тематике [Электронный ресурс] / Н.И. Беляева, Я. Глембоцкая // Ученые записки университета Лесгафта. –– 2017. –– № 5 (147). –– Режим доступа к ресурсу : https://cyberleninka.ru/article/n/struktura-inoyazychnogo-uchebnogo-materiala-v-grammaticheskom-spravochnike-dlya-chteniya-tekstov-po-sportivnoy-tematike.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1 – 1.4), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1-2.3); (комунікація 3.1); (автономність та відповідальність 4.1-4.2), що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи проводиться у таких формах: усна відповідь на семінарському занятті, доповнення, участь у дискусії, бліц-опитування, контрольна робота з відкритими відповідями, підготовка та захист презентації.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу з опрацювання теоретичного матеріалу для підготовки до аудиторної: усні відповіді, доповнення, тести, захист презентації) та за самостійну роботу (підготовка презентації). Усі види робіт за семестр мають у підсумку:За умови ПК:у максимальному вимірі 100 балів,За умови іспиту: у максимальному вимірі 60 балів,у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру з урахуванням підсумкового оцінювання (іспиту(мінімум 24, максимум 40 балів).
Мова викладання
українська, китайська