Інноваційні підходи навчання зарубіжної літератури у школі

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Інноваційні підходи навчання зарубіжної літератури у школі
Код дисципліни
ННД.17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3, ПРН 4, ПРН 8, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 19, ПРН 20, ПРН 22, ПРН 23, ПРН 27. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курcу Методика викладання зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах. 2. Володіння навичками пошукової роботи у мережі Інтернет.
Зміст навчальної дисципліни
Студенти опановують теоретичними і практичними знаннями з інноваційних та інтерактивних методів і прийомів викладання зарубіжної літератури у закладах середньої освіти; знайомляться з передовим вітчизняним і зарубіжним досвідом викладання літератури; вивчають специфіку роботи у школах профільного, спеціального та дистанційного навчання; моделюють, презентують та оцінюють фрагменти уроків із зарубіжної літератури з використанням інноваційних підходів.
Рекомендована та необхідна література
1. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. К., 2002. 2. Штанько Л. І. Світова література. Інтерактивні технології на уроках. 5–11 класи. Тернопіль, 2011. 3. Бойчук А. Р. Комп’ютерна гра та дитяча література: рецептивний коефіцієнт кореляції / А. Р. Бойчук // Сучасні літературознавчі студії. Постгуманізм та віртуальність: літературні виміри : збірник наукових праць / гол. ред. Н. О. Висоцька. К., 2013. Вип.10. С. 69–82. 4. Ніколенко О. М., Куцевол О.М. Сучасний урок зарубіжної літератури (5-11 кл.). К., 2003. 5. Шуляр В. І. Стратегія літературної освіти у системі профільного навчання. Миколаїв, 2010. 6. Всесвітня література та культура: науково-методичний журнал 7. Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал 8. Зарубіжна література та культура: науково-методичний журнал 9. Сайт для вчителів зарубіжної літератури «1000 журавлів» https://www.xn--1000-83dma3a1c7b6a8s.xn--j1amh/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи охоплюють лекції, практичні заняття, самостійну роботу студентів. До методів викладання належать відповіді на практичних заняттях, розробка та презентації фрагментів уроку із використанням інноваційних підходів, аналіз планів-конспектів уроків та усне рецензування.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю охоплюють відповіді на практичних заняттях (max 20/min 10 балів), розробку та презентації фрагментів уроків із використанням інноваційних підходів (max 24/min 14 балів ), аналіз планів-конспектів уроків (max 8/min 6 балів) та усне рецензування (max 8/min 6 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 60/min 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40/м 24 бали. Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра зарубіжної літератури
Навчально-науковий інститут філології