Третя мова (іспанська) (5-й семестр)

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Третя мова (іспанська) (5-й семестр)
Код дисципліни
ВБ.1.09
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти ПРН5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН23.1. Спілкуватися третьою іноземною (західноєвропейською) мовою в ситуаціях, пов’язаних із побутовою, навчальною, соціокультурною та суспільно-політичною сферами.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна програма розрахована на студентів, які успішно опанували навчальні дисципліни з теорії та практики першої мови, практичні курси другої мови, що вивчалися впродовж 4 семестрів навчання в бакалавраті. Студенти мають володіти основними фактологічними знаннями мовознавчого характеру, вміти працювати з дидактичними та аудіо-візуальними матеріалами, володіти елементарними навичками мовленнєвої та міжкультурної комунікації.
Зміст навчальної дисципліни
Курс спрямований на вивчення мови в регістрі спілкування. В основу викладання покладено методичний комплекс з урахуванням відбору навчального матеріалу з фонетики та граматики іспанської мови. Будується на елементах інтенсивного навчання. Навчальний матеріал передбачає використання аудіо-візуальних курсів, мета яких розвивати комунікативно-мовленнєві навички, навчити сприймати на слух іншомовні звукові тексти та репродукувати їх в різних формах. Лексико-граматичний матеріал забезпечує оволодіння знаннями і вміннями, необхідними для усного спілкування іспанською мовою в ситуаціях, пов’язаних із побутовою, навчальною, соціокультурною та суспільно-політичною сферами, для читання зі словником художньої літератури в оригіналі.
Рекомендована та необхідна література
1. Корбозерова Н.М., Обручникова О.П. Практичний курс іспанської мови. Підручник для студентів І курсу інститутів та факультетів іноземної філології. – [3-вид. зі змін. та доповн.]. Київ: Освіта України, 2022. 482 с. 2. Корбозерова Н.М., Обручникова О.П. Граматика іспанської мови: Навчальний посібник для студентів 1-2 курсів Інститутів та факультетів іноземної філології. Київ: Освіта України, 2021.163 с. 3. Корбозерова Н.М., Сингаївська Г.В. Іспанська мова. Підручник для студентів другого курсу факультетів іноземної філології / Ніна Миколаївна Корбозерова, Ганна Вячеславівна Сингаївська. – К.: Освіта України, 2014. – 401 с. 4. Ризванюк С.О. El español: підручник з іспанської мови. Київ: ВПЦ «Київський університет», 2016. 487 с. 5. Серебрянська А.О., Серебрянська Т.М. Іспанська мова для початківців. Вінниця: “Нова книга”, 2009. 544 с. http://194.44.152.155/elib/local/sk747594.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні відповіді, поточні контрольні роботи, модульні контрольні роботи, письмова робота) та за самостійну роботу (написання творів на задану тему, опрацювання аудіо-відео матеріалів). У разі відсутності на практичному занятті студент має відпрацювати вправи та завдання, які опрацьовувалися на занятті. Підсумкове оцінювання у формі іспиту проводиться у V та VШ семестрах. Максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит).
Мова викладання
українська, іспанська