Підсумковий іспит з англійської мови

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови
Код дисципліни
ННД.16
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН5.Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН12. Дотримуватися правил академічної доброчесності. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
• Знання основних тенденцій розвитку сучасного мовознавства, наукових парадигм та методів дослідження та уміння ілюструвати власними прикладами виклад теоретичних положень; • Знання основних теорій та моделей комунікації; структури процесу комунікації; принципів успішної та ефективної комунікації; стратегій та тактик досягнення мети спілкування; історії розвитку риторики як мистецтва красномовства та науки; • Знання риторичного потенціалу фонетичних, лексичних та граматичних засобів англійської мови; • Уміння вільно володіти англійською мовою (на рівні С1) з метою аргументованого та переконливого висловлювання власної точки зору стосовно запропонованої теми, проблеми, ситуації професійного характеру;
Зміст навчальної дисципліни
Метою підсумкового іспиту з англійської мови є перевірка та оцінювання програмних результатів навчання, зокрема науково-теоретичної та фахової підготовки студентів, а також рівня їх професійної компетентності у таких галузях:
Рекомендована та необхідна література
Babich H.N. (2010). Lexicology: A Current Guide. Флинта. Cowie A.P. (1998). Phraseology: Theory, Analysis, and Applications. Oxford University Press. Crystal D. (2000). The Cambridge Encyclopedia of the English Language. Cambridge: Cambridge University Press. Gibbons, A. & Whiteley, S. (2018). Contemporary Stylistics: Language, Cognition, Interpretation. Edinburgh University Press. Halliday, M.A.K. & Yallop, C. (2007). Lexilology: A Short Introduction. Bloomsbury Academic. Gee, J.P. (2011). How to Do Discourse analysis: A Toolkit. Routledge.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Іспит носить письмово-усний характер і проводиться англійською мовою. Під час іспиту студенти можуть користуватися одномовними словниками. Час виконання письмового завдання - 60 хвилин (риторичний аналіз тексту, лінгвістичний аналіз мовних явищ тексту). Усна співбесіда на запропоновану тему проводиться без попередньої підготовки студента. Екзаменаційний білет містить 3 питання.
Методи та критерії оцінювання
Формування балу за іспит. Рівень підготовки магістрів на іспиті оцінюється за 100-бальною системою: випускник може набрати максимально 100 балів та мінімально позитивну кількість балів - 60. Формування балу за комплексний підсумковий іспит відбувається шляхом обчислення середньоарифметичного балу за усі три відповіді екзаменаційного білету, помноженого на 10 (коефіцієнт). Оцінка обговорюється членами ЕК і виноситься на голосування. Оцінка на користь студента має бути схвалена більшістю членів комісії. Оцінка оголошується в день іспиту. Студент має право не погодитися з оцінкою і подати апеляцію згідно із затвердженими правилами.
Мова викладання
англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни