Кваліфікаційна робота

Освітня програма: Новогрецька філологія та переклад і англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Кваліфікаційна робота
Код дисципліни
НДД.24
Тип модуля
Кваліфікаційна робота
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН14. Використовувати новогрецьку та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання. ПРН18. Мати навички управління комплексними діями або проектами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі обраної філологічної спеціалізації та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах. ПРН 20.2. Здійснювати міжкультурну комунікацію в уснiй та письмовiйформi. ПРН 22.2.Здійснювати переклад спеціалізованих текстів з та на новогрецьку та англійську мови.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опануванняобов’язкових дисциплін програми;2) знання структури філологічної науки та її теоретичних основ; основнихпроблем філології та підходівдо їхньогорозв'язання із застосуванням доцільних філологічних методів;3) володіння новогрецькою мовою на рівні компетенцій В2; досвідом написання та захисту курсової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни єнаписання і захист кваліфікаційної роботи бакалавра задляперевірки відповідності рівня підготовки випускника вимогамосвітньо-кваліфікаційної характеристики спеціальності, його здатності застосовувати науковий аналіз задля розв’язання фахових проблем прикладного характеру. Курс складається із двохзмістових частин. Перша, дослідницька,полягає у виборі студентами теми, обговоренні предмету дослідження та постановки проблеми, складання плану проведення дослідження, пошуку та опрацювання наукової літератури та матеріалу, на якому розглядаються певні гіпотези з метою їхнього спростування чи підтвердження. Основна частина припадає на написання наукового тексту, коли студенти мають продемонструвати володіння науковим стилем української мови, умінням доводити власні тези, спираючись на принципи академічної доброчесності. Друга, завершальна, перевіряє готовність студентів до участі в публічних наукових подіях, умінням презентувати результати своєї роботи.
Рекомендована та необхідна література
1. Вимоги до підготовки та написання навчально-наукових і кваліфікаційних робіт (для студентів-філологів): Методичні рекомендації. – К., 2019. – 93 с. 2. Αρσενίου Ε.Πρακτική εισαγωγή στη μελέτη της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Αθήνα: Εκδ. Μεταίχμια, 2012. 396 σελ. 3. Δελιγιάννης Γ. Εισαγωγή στη νεοελληνική λογοτεχνία. Αθήνα: Εκδ. Πνοές λόγου και τέχνης, 2016. 100 σελ. 4. Μπανπινιώτης Γ. Θεωρητική γλωσσολογία. Εισαγωγή στη σύγχρονη γλωσσολογία. Αθήνα, 2021. 304 σελ. 5. Μαστροδημήτρης Δ. Εισαγωγή στη νεοελληνική φιλολογία. – Αθήνα, 2018 (ένατη έκδοση). – 864 σ. 6. Παππάς, Φ., Κατσιγιάννης, Α., Διαμαντοπούλου, Λ. Εισαγωγή στηΝεοελληνικήΦιλολογία. [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Αθήνα: Κάλλιπος, ΑνοικτέςΑκαδημαϊκές Εκδόσεις, 2016. – 138
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Розробка плану, консультації, підготовка презентації та виступу, захист роботи
Методи та критерії оцінювання
Оцінка за написання кваліфікаційної роботи бакалавра складається з трьох компонентів:1) оцінки наукового керівника, який заповнює бланк відгуку наукового керівника відповідно до критеріїв оцінювання (до 10 балів макс.)2) оцінки рецензента, який заповнює бланк рецензії відповідно до критеріїв оцінювання (до 45 балів макс.)3) оцінки за захист кваліфікаційної роботи (до 45 балів макс.), яка виставляється атестаційною комісією і заноситься у підсумковий аркуш оцінювання, який також містить загальну оцінку як арифметичне ціле трьох компонентів (100 балів макс; 60 балів мін.).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни