Соціальний супровід в пенітенціарній системі

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціальний супровід в пенітенціарній системі
Код дисципліни
ВБ.9.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР23. Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні вимоги до опанування або вибору навчальної дисципліни: «Загальна психологія», «Соціальна психологія», «Теоретичні основи соціальної роботи з групами ризику», «Законодавче регулювання у соціальній роботі».
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни: Набути базові теоретичні знання для розуміння психологічної сутності поведінки осіб, які засуджені до кримінальних покарань. «Соціальний супровід в пенітенціарній системі» є необхідною складовою підготовки соціальних працівників. Серед адресатів соціальної роботи значний відсоток осіб складають ті, які перебувають у місцях позбавлення волі або засуджені до альтернативних покарань, чи знаходяться під наглядом служби пробації після умовно-дострокового звільнення. Студенти мають чітко зрозуміти особистісні особистості людей, які відносяться до зазначених груп, і оволодіти методами роботи з ними, що забезпечить попередження рецидивів правопорушень і сприятимуть ресоціалізації цих людей.
Рекомендована та необхідна література
1. Александров Д.О. Теоретичні основи соціальної взаємодії. навчальний посібник. К.: ВПЦ «Київський університет», 2019. 267 с. 2. Кузьменко В.В., Диса О.В., Шинкаренко І.О. Психологія девіантної поведінки: навчальний посібник. Дніпро: видавець Біла К.О., 2019. 68 с. 3. Левенець О.А. Практикум з психологічного консультування: навчальний посібник. Черкаси: видавець Чабаненко Ю.А., 2014. 148 с. 4. Максимова Н.Ю. Основи психології девіантної поведінки: підручник. К.: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2008. 5. Психолого-педагогічна робота з дітьми, схильними до прояву девіантної, делінквентної поведінки (з досвіду роботи спеціалістів психологічної служби системи освіти України) / О.П. Абухажар, Н.М. Акімова, В.В. Білецька та ін.; упорядники: В.Г. Панок, Ю.А. Луценко. К.: Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2014. 6. Христук О. Л. Психологія девіантної поведінки: навчально-методичний посібник. Львів: ЛьвДУВС, 2014. 192 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді, реферативні доповіді, модульний контроль, іспит. Максимальна кількість балів за семестр 60 балів. Форма проведення заліку усна, відповідно до попередньо надісланих творчих завдань та проектів. Мінімальна кількість балів допуску до іспиту 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо. Шкала оцінювання: 0-59 балів – незадовільно, 60-74 балів – задовільно, 75-89 балів – добре, 90-100 балів – відмінно.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни