Тренінг життєвого цілепокладання

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Тренінг життєвого цілепокладання
Код дисципліни
ВБ.11.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР.6. Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення , заходів , оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. ПР.19. Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їх проблем, виходу із складних життєвих обставин. ПР.22. Демонструвати уміння креативно вирішувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні поняття та категоріальний апарат дисциплін «Психологія особистості», «Теорія соціальної роботи», «Загальна психологія», «Соціальна психологія»; методи вивчення особистості та її розвитку, вивчення діяльності; технології та засоби саморегуляції. 2. Вміти виділяти базові компоненти діяльності, організовувати процес постановки і планування реалізації цілей, аналізувати інструментальну складову; застосовувати методи і техніки формулювання цілей діяльності, планування і організації діяльності; застосовувати отримані знання в практичній сфері. 3. Володіти навичками самоаналізу, саморегуляції і рефлексії; оцінювання результатів діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – засвоєння студентами соціально-психологічних знань з життєвого цілепокладання, вмінь будувати і виконувати життєві плани, усвідомлювати і управляти життєвими ресурсами відповідно до умов ситуації, власних потреб щодо життєзабезпечення і життєорганізації, інтересів з урахуванням цінностей і смислів життєреалізації, життєтворчості. Дисципліна розрахована на розуміння предмету, завдань життєвого ціле покладання, особливостей його організації, реалізації і оцінки, а також проблем, які при цьому можуть виникати. Передбачається розгляд питань, що стосуються стратегування власного життя.
Рекомендована та необхідна література
1. Єрмаков І.Г. Теорія і практика життєвого проектування саморозвитку особистості: Практико зорієнтований посібник / Єрмаков І.Г./ Запоріжжя : Вид-во Хортицького навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, 2011. — 436 с. 2. Лукашевич Н.П. Теорія и практика тайм-менеджменту: навч.посібник / Н.П. Лукашевич. – [2-е вид., випр.]. – К.: МАУП, 2012. - 360 с 3. Сохань Л.В. Искусство жизнетворчества. Предназначение. Жизнетворчество. Судьба: Социологические очерки, социальо-психологические эссе, интервью, глоссарий / Л.В. Сохань. — К. : Издательский дом Дмитрия Бураго, 2010. — 576 с. 4. Швалб Ю. М. Цілепокладальна свідомість (психологічні моделі і дослідження). К. : Стілос, 2003. – 152 с. 5. Francino Y. Personal scrum: Using agile techniques to manage your life https://techbeacon.com/app-dev-testing/personal-scrum-using-agile-techniques-manage-your-life
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Майстер-класи, лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), аналітична доповідь, творча самостійна робота. Форма підсумкового контролю – залік. Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру. Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік оцінюється максимум у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано; 60-100 – зараховано.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олексій Леонідович Вернік
Кафедра соціальної роботи
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної роботи
Факультет психології