Історія розвитку землеустрою та кадастру

Освітня програма: Геодезія та землеустрій

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Історія розвитку землеустрою та кадастру
Код дисципліни
ОК 22
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
РН6.Знати історію та особливості розвитку геодезії та землеустрою, їх місце в загальній системі знань про природу і суспільство.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знання історії України, історія української культури тощо.
Зміст навчальної дисципліни
Еволюційний розвиток земельних відносин; розвиток земельних відносин, земле- устрою та кадастру з найдавніших часів; регулювання земельних відносин та землеустрою до XIX ст., кінець ХІХ та початок ХХ ст.; формування земельних відносин, землеустрою та ка- дастр у Радянській Україні; закономірності та зміни форм землеволодінь і землекористувань у різні історичні періоди; історичний розвиток земельно-кадастрових робіт на території України; основні засади реформування земельних відносин в Україні з 1991 року; огляд на- прямків розвитку земельних відносин, землеустрою та кадастру в інших країнах світу; роль держави в розвитку землеустрою та кадастру.
Рекомендована та необхідна література
1. Васильченко В. Економічні основи землевпорядкування. – К., 1996. – 200с. 2. Другак В.М. Теоретичні та методичні основи економіки землекористування / В.М. Дру- гак. — К.: ЦЗРУ, 2004 — 129 с. 3. Третяк А.М. Історія земельних відносин і землеустрою: навч. посіб. — К.: Аграрна наука, 2002. — 167 с. 4. Третяк А.М. Наукові основи економіки землекористування та землевпорядкування / Тре- тяк А.М., Другак В.М. — К.: ТОВ "ЦЗРУ", 2003 — 345 с. 5. Новаковський Л.Я., Третяк А.М., Добряк Д.С. Земельна реформа іземлеустрій. – К.: 2001.- 138 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, практичні роботи, семінари
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка з освітнього компонента, підсумковою формою контролю за яким встановлено залік, визначається як сума оцінок (балів) за всіма успішно оціненими результа- тами навчання 60 балів і заліку 40 балів. Оцінки нижче мінімального порогового рівня до підсумкової оцінки не додаються. Для отримання високого рейтингового балу необхідно виконувати певний ряд умов, а саме: відвідування занять (лекційних та практичних, семінарських); участь у практичних та семінарських заняттях; складання підсумкових тестів та практичних завдань за змістовними модулями. Практичні та модульні контрольні роботи, які здаються із порушенням термінів без поважних причин, оцінюються на нижчу оцінку (75% від можливої максимальної кілько- сті балів).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни