Технології консультування в пенітенціарній системі
Освітня програма: Соціальна робота бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Технології консультування в пенітенціарній системі
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ.9.01
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            5 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            5
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР3. Ідентифікувати, формулювати і розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. ПР5. Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки.ПР10. Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах. ПР13. Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів. ПР23. Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Успішне опанування курсу: „Загальна психологія”, "Психологія особистості", "Вікова психологія", "Психологія девіантної поведінки", "Законодавче регулювання в соціальній роботі", "Групи ризику в соціальній роботі", "Психологія клієнта соціальної роботи", "Психологія девіантної та адиктивної поведінки", "Соціальна робота з дітьми та підлітками".
Знання теоретичних основ  із загальної психології, психології особистості, вікової психології та основ психології девіантної та адиктивної поведінки.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Навчальна дисципліна є необхідною складовою підготовки соціальних працівників. Значна кількість адресатів соціальної роботи засуджені до альтернативних видів покарань, чи знаходяться під наглядом служби пробації, чи особи, які готуються до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві. Студенти мають чітко зрозуміти особливості особистості людей, які відносяться до зазначених груп, і оволодіти методами роботи з ними, що забезпечить попередження рецидивів правопорушень і сприятимуть ресоціалізації правопорушників. Студенти мають навчитися розробляти програми психологічної корекції поведінки осіб, які засуджені до кримінальних покарань. Також студенти мають розробляти програми соціальної роботи і психологічної допомоги з метою попередження емоційного вигоряння для персоналу пенітенціарних закладів.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Beata Zinkiewicz,  Praca jako środek resocjalizacji nieletnich w historycznych i współczesnych instytucjach poprawczych , Studia Prawnicze. Rozprawy i Materiały 2019, nr 1 (24), s. 151-168.    
Іноваційні візуальні методи вирішення соціальних проблем у громаді. – Львів: ГО Центр правових та політичних досліджень «СІМ», 2017. – 208 с.
Колодяжний М. Г. Сучасний зарубіжний досвід громадського впливу на злочинність : монографія / М. Г. Колодяжний ; за ред. В. В. Голіни. – Х. : Право, 2017. – 252 с.
Красілова Ю.М. Мотиваційна складова процесу ресоціалізації неповнолітніх засуджених/ Ю.М. Красілова // Science and Education a Nev Dimension.Humanities and Social Sciences, V (25), Issue: 147, 2017   Будапешт. ‒ 41‒44.
Максимова Н.Ю. Злочинність неповнолітніх: причини, наслідки та шляхи запобігання / Навч. посіб. – К.: Вид. ПАЛИВОДА А.В., 2006.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            лекція, семінарське заняття, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Завершується дисципліна – іспитом. 
Упродовж семестру, після завершення відповідних тем, проводяться тематичні письмові контрольні роботи із відкритими питаннями. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки (60% від максимально можливої кількості балів) проводиться заключна семестрова контрольна робота, максимальна оцінка за яку не може перевищувати 40% підсумкової оцінки (до 40 балів за 100 – бальною шкалою). 
Умовою отримання позитивної результуючої оцінки з дисципліни є досягнення не менш як 60% від максимально можливої кількості балів. 
7.3 Шкала відповідності оцінок
Відмінно / Excellent	90-100
Добре / Good	75-89
Задовільно / Satisfactory	60-74
Незадовільно / Fail	0-59
Зараховано / Passed	60-100
Не зараховано / Fail	0-59
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Юлія
                            Михайлівна
                            Красілова
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології