Управління якістю в соціальній роботі

Освітня програма: Соціальна реабілітація

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Управління якістю в соціальній роботі
Код дисципліни
ОК6
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог. ПРН 2. Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження. ПРН 3. Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово. ПРН 11. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу. ПРН 15. Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи суспільних наук, основні поняття менеджменту та соціальної роботи Вміти: аналізувати зміст ключових понять соціальної роботи, узагальнювати та співвідносити різні концептуальні підходи до вивчення соціальних явищ, аналізувати існуючу законодавчу базу надання соціальних послуг, застосовувати теоретичні моделі на практиці Володіти: базовими навичками публічної комунікації, планування діяльності, оцінювання діяльності, елементарними навичками дослідження, методичного аналізу та моделювання.
Зміст навчальної дисципліни
Курс спрямований на надання студентам знань про значення управління якістю в соціальних службах, його визначення та історичний розвиток, а також аналіз міжнародних моделей підвищення якості соціальних послуг. Завдання курсу – забезпечити розвиток у студентів низки загальних компетентностейй, а також певних професійних компетенцій, зокрема вміння оцінювати процес і результати професійної діяльності та якість соціальних послуг; здатність до професійної рефлексії; здатність до спільної діяльності та групова мотивація, здатність ефективно керувати організацією у сфері соціальної роботи; здатність оволодіти навичками самостійного здобуття нових знань. Курс складається з двох модулів: (1) вступ до підвищення якості; (2) управління якістю в соціальних службах.
Рекомендована та необхідна література
1. Berry, C. et al. (2004). Approaches to Improving the Delivery of Social Services in Difficult Environments. URL: http://www.gsdrc.org/docs/open/sd26.pdf 2. Duncan, G. The management of risk and quality in the social services. URL: https://bit.ly/3sxcoe4 3. Gummer, B. & McCallion, Ph., eds. Total Quality Management in the Social Services: Theory and Practice. USA: Rockefeller College Press. URL: https://bit.ly/3rCBwko 4. ISO 9001:2015. URL: http://khoda.gov.ua/image/catalog/files/%209001.pdf 5. Helm, D. (2016). Sense-making in a social work office: an ethnographic study of safeguarding judgements. Child & Family Social Work. Vol.21. P. 26–35. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/cfs.12101 6. Šiška, J. et al. (2021). What matters while assessing quality of social services? Stakeholders’ perspective in Czechia. European Journal of Social Work, Vol. 24:5. P. 864-883. DOI: 10.1080/13691457.2021.1934411
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота, дискусія, стимуляційна гра, індивідуальний проект
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів аудиторної діяльності та результатів самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, доповнення, презентації, практичні завдання (всього 40 балів). Індивідуальний проект оцінюється 20 балами. За роботу протягом семестру можна отримати максимум 60 балів. Підсумкове оцінювання проводиться як іспит (тест плюс додаткові завдання). За підсумковий іспит можна отримати максимум 40 балів. Знання та вміння оцінюються за 100-бальною шкалою. 0-59 балів – F (незадовільно) 60-74 бали – C (задовільно) 75-89 балів – B (добре) 90-100 балів – A (відмінно)
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни