Міжпрофесійна взаємодія у галузі охорони здоров’я
Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Міжпрофесійна взаємодія у галузі охорони здоров’я
Код дисципліни
ВБ 1.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР1. ПР4. ПР6. ПР7. ПР8. ПР9. ПР16. ПР17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Володіти знаннями з дисциплін «Патопсихологія», «Клінічна психологія», «Нейропсихологія», «Психологія особистості», «Психодіагностика» на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка
2. Володіти базовими навичками фахової психологічної взаємодії на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
3. Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна “Міжпрофесійна взаємодія у галузі охорони здоров’я» належить до переліку вибіркових дисциплін. Вона формує знання про стан та методи надання комплексної медико-психолого-педагогічної допомоги людям з психічними порушеннями; дозволяє налагоджувати взаємодію зі спеціалістами галузі охорони здоров’я з метою реалізації системи діагностичних, лікувальних, психопрофілактичних та експертних заходів.
Рекомендована та необхідна література
1. Hacking Healthcare: A Guide to Standards, Workflows, and Meaningful Use by Fred Trotter. O'Reilly Media. 250 pages.
2. David G. Smith, Judith D. Moore. Medicaid Politics and Policy. https://books.google.com.ua/books/about/Medicaid_Politics _and_Policy.html?id=U XIVid7pNLgC&redir esc=y.
3. Kieran Walshe and Judith Smith. Healthcare management. http://students.aiu.edu/submissions/profiles/resources/onlineBook/h4q9w2 Healthca re Management.PDF.
4. Hui Yang & Eva K. Lee (eds.) Healthcare Analytics: From Data to Knowledge to Healthcare Improvement. https://www.pdfdrive.com/healthcare-analytics-from-data-to-knowledge-to-healthcare-improvement-e158162117.html
5. Healthcare. https://www.pdfdrive.com/healthcare-e29850971.html.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту.
Успішність студента оцінюється через підрахування балів семестрового оцінювання (максимальна оцінка - 60 балів) та оцінки за іспит (максимальна оцінка - 40 балів). Кількість балів підсумкового оцінювання складається з суми балів семестрового оцінювання та балів, отриманих студентом за іспит. Максимальна кількість балів, яка може бути отримана студентом у підсумковому оцінюванні, 100 балів. У разі, якщо студент у семестровому оцінюванні набрав менше критично-розрахункового мінімуму, йому даються додаткові творчі завдання, кількість яких залежить від кількості балів, яких не вистачає для досягнення критично-розрахункового мінімуму - 36 балів.
Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншим за 24 бали.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни