Психіатрична пропедевтика
Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психіатрична пропедевтика
Код дисципліни
ОК 20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість. ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях.ПР11. Оцінювати здобутки та визначати й аргументувати перспективи власної наукової роботи.ПР14. Проводити психологічне консультування та вміти оцінювати його ефективність з опорою на науково обґрунтовані критерії.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основний зміст дисциплін «Патопсихологія», «Клінічна психологія», «Нейропсихологія», «Психологія особистості», «Психодіагностика»
2. Володіти базовими навичками фахової психологічної взаємодії на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
3. Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна “Психіатрична пропедевтика» належить до переліку основних дисциплін. Вона формує знання про стан та методи роботи сучасної психіатричної служби, сприяє поглибленому розумінню структури і закономірностей психічної діяльності, дозволяє індивідуалізувати систему діагностичних, лікувальних психопрофілактичних та експертних заходів. Знання, уміння й навички, отримані при проходженні курсу, сприяють глибшому розумінню змісту й процедури надання допомоги хворим на психічні розлади.
Рекомендована та необхідна література
The Merck Manual of Diagnosis and therapy, 19 th edition. https://www.academia.edu/34103401/The Merck Manual of Diagnosis and Therapy 19th Edition Copy.
Max Hammer. Theory-and-Practice-of-Psychotherapy-with-Specific-
Disorders.pdf.
https://www.academia.edu/37606571/Theory_and _Practice _of_Psychotherapy_with _Specific_Disorders_ pdf.
Millon, Theodore Grossman, Seth Millon, Carrie Meagher, Sara Ramnath, RowenaPersonality disorders in modern life, 2nd ed.
http://www.turkpsikiyatri.org/arsiv/personality.disorders.millon.pdf.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку.
Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру (максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100).
Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60 балів, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік проводиться у вигляді усного опитування за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у 20 балів.
Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів до складання заліку не
допускаються.
У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перездачі підсумкової контрольної роботи здійснюються у відповідності до «Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу» від 1 жовтня 2010 року.
Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни