Інновації у шкільній географічній освіті

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Географія" 2019 Бакалавр

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Інновації у шкільній географічній освіті
Код дисципліни
ДВС.2.01.10.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН: 12. Знати, розуміти і демонструвати здатність реалізовувати теоретичні й методичні засади навчання географії для виконання освітньої програми в базовій/профільній середній школі. 13. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, інтелектуальної й академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки. 17. Знати та розуміти особливості навчання різнорідних груп учнів, застосовувати диференціацію навчання, організовувати освітній процес з урахуванням особливих потреб учнів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування природничими, соціально-економічними географічними курсами, та дисциплінами «Педагогіка», «Психологія», «Методика навчання географії», «Діагностика географічних знань», знання теоретичних засад методики навчання географії, змісту та структури шкільної географічної освіти Наявність знань теоретичних основ базових географічних та педагогічних теорій та концепцій, шкільної географічної освіти, творче методичне мислення, методичні вміння формування географічної компетентності в учнів, інноваційної організації освітнього простору, власної педагогічної діяльності щодо виконання функцій вчителя, здатного
Зміст навчальної дисципліни
«Інновації в шкільній географічній освіті» – дисципліна, що розкриває інноваційні підходи у конструюванні освітнього процесу теоретичні та методичні аспекти інноваційних педагогічних трендів, ефективні практики їх застосування у навчанні географії. Приділяється увага формуванню змісту шкільних курсів географії в інноваційній дидактичній системі. Розглядаються окремі інноваційні перспективні методи й методичні прийоми, засоби та форми в сучасних технологіях навчання, зокрема й формування ключових та предметних компетентностей. Оцінно-результативний складник розглядається з позиції формуючого навчання, діагностики, моніторингу знань, умінь та навичок. Наголошується на особливостях змісту та методики навчання новим курсам шкільної географії, введеним у старшій школі та проектованим природничим курсам профільної школи зі складником географічного змісту.
Рекомендована та необхідна література
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. (Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти(Постанова КМУ No1392 від 23.11.11 року) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/28030/ 2. Державний стандарт повної загальної середньої освіти. / Електронний ресурс: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-deyaki-pitannya-derzhavnih-standartiv-povnoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i300920-898 3. Загальна методика навчання географії: Підручник / О.М. Топузов, В.М.Самойленко, Л.П.Вішнікіна. – К.: ДНВП «Картографія», 2012. – 512с. 4. Закон України «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 року No 463-IX/ Електронний ресурс: http://ru.osvita.ua/legislation/law/2232/ 5. Концепція нової української школи. / Електронний
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарської роботи, модульна контрольна робота, залік
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Петро Олексійович Масляк
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет