Основи другої східної мови для наукових цілей
Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Основи другої східної мови для наукових цілей
Код дисципліни
ННД.18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема
інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в кримськотатарській філології.
ПРН4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує заастосування нових підходів та прогнозування.
Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати:
· основні категорії другої тюркської мови;
· основні категорії наукового апарату.
вміти:
· використовувати другу тюркську мову на практиці;
· розуміти другу тюркську мову.
володіти елементарними навичками пізнавальної та професійної діяльності;культури мислення, її загальних законів;
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування практичних навичок використання другої тюркської мови для проведення наукових досліджень, формування навичок роботи з іншомовними тексами, оптимізація процесу пошуку інформації другою тюркською мовою.
Навчальна дисципліна носить практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх філологів досвіду аналізу наукових текстів, необхідного в їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, майбутніх спеціалістів знаннями про сучасні наукові праці другою тюркською мовою течії, по-друге, спонукає здобувачів вищої освіти до проведення досліджень з використанням другої тюркської мови а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх філологів, застосувавши отримані знання й уміння.
Рекомендована та необхідна література
1. Едронова В.Н., Овчаров А.О. Организация научного исследования. Экономический анализ: теория и практика. 2013. №3 (306).
2. Кузнецова Евгения Алексеевна Понятия «Курсовая работа» и «Самостоятельность научного исследования» и их роль в научно- исследовательской деятельности студентов. Гуманитарные, социально-экономические и общественные науки. 2014. №8.
3. Пикулева Эльвира Анатольевна, Спирова Тамара Аркадьевна Метoдoлoгия нaучных исслeдoвaний. Вестник ПНИПУ. Строительство и архитектура. 2014. №3.
4. Юдин Борис Григорьевич О добросовестности в исследованиях. Управление наукой и наукометрия. 2010. №9.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота, презентація та реферат, доповіді (робота з різними джерелами), творчі та дослідницькі завдання, доповідь (робота з різними джерелами)
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи:
1. Робота на практичних заняттях: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 15/30 балів.
2. Творчі та дослідницькі завдання: РН 2.1, 2.2, 3.1, 4 – 15/30 балів.
3. Модульна робота №1: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 8/10 балів.
4. Модульна робота №2: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 8/10 балів.
5. Підсумкова контрольна робота: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 14/20 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Заміна
Керим-кизи
Алієва
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології