Частина 3 Практичний курс англійської мови

Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Частина 3 Практичний курс англійської мови
Код дисципліни
ОК 01.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПРН 2, ПРН 3, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 9, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 12, ПРН 14, ПРН 19 Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Курс розрахований на студентів, які успішно опанували дисципліну «Практичний курс англійської мови» (1 семестр/2 семестр). Студенти повинні: знати основні мовознавчі терміни і вміти застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці; знати лексичний та граматичний матеріал, необхідний для розуміння відеоматеріалів на рівні B2 за шкалою CEFR; володіти навичками аудіювання текстів різних жанрів.
Зміст навчальної дисципліни
Курс розроблений з метою підвищення загального рівня знань англійської мови, удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та розвитку соціокультурної компетенції. Курс орієнтований на комбінування різних видів мовленнєвої діяльності та підвищення ефективності сприйняття інформації через візуалізацію. Включає різні за тематикою відеоматеріали, що дозволяє охопити широке коло сфер спілкування.
Рекомендована та необхідна література
Oxendon C. Latham-Koenig C., Seligson P. English File Upper-Intermediate: Student’s Book. Oxford, 2020. Oxendon C. Latham-Koenig C., Seligson P. English File Upper-Intermediate: Workbook. Oxford, 2020. Eastwood J. Oxford Practice Grammar. Oxford University Press, 2014. Goldstein, B., & Driver, P. Language learning with digital video. Cambridge University Press. 2014. Stephenson H., Lansford L., Dummett P. Keynote Upper-Intermediate: Student’s Book. Cengage Learning, 2016. Yeates E., Millin S., Harrison M., Ball R., Watkins F. Keynote Upper-Intermediate: Workbook. Cengage Learning, 2016. Swan M. Practical English Usage 4th Edition. Oxford University Press, 2017. Longman Active Study Dictionary, 5th Revised Edition. Pearson Longman, 2010. Longman Dictionary of Contemporary English, 6th Edition. Pearson Education ESL, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі, - практичні заняття та самостійна робота. Протягом семестру заплановані такі навчальні заходи, як усні відповіді, письмові завдання, творчі завдання та контрольні роботи.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентами протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за усні відповіді, творчі завдання та контрольні роботи . Схема формування оцінки за семестр : Усні відповіді/письмові завдання – 1-5 балів; мінімальна кількість балів за семестр – 15, максимальна – 20; Індивідуальна робота (творчі завдання) – 1-5 балів; мінімальна кількість балів за семестр – 6, максимальна – 10; контрольні роботи – 1-10 балів; мінімальна кількість балів за семестр – 15, максимальна – 30. Іспит складається з письмового тесту (20 балів), лінгвістичного аналізу тексту (5 балів), теоретичного питання з граматики (5 балів) та усної теми (10 балів). За семестр студент може отримати мінімально 36 балів та максимально – 60 балів. Відповідно на іспит виноситься мінімально 24 бали та максимально 40 балів.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології