Виробнича (асистентська) практика з відривом
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: турецька мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Виробнича (асистентська) практика з відривом
Код дисципліни
ННД.08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1 Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН 5 Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня.
ПРН 13 Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань і власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають успішно опанувати курси «Загальна, вікова і педагогічна психологія», «Психологія вищої школи», «Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача», «Методика викладання турецької мови у вищій школі», практичний курс першої східної (турецької) мови та літератури. Знати теоретичні основи організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Володіти елементарними навичками пізнавальної та професійної діяльності, культури мислення, її загальних законів; наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення до аналізованих явищ; використання іншомовних фахових інформативних джерел; взаємодії і співробітництва у навчанні у ситуаціях пошукового характеру.
Зміст навчальної дисципліни
Метою виробничої (асистентської) практики є вдосконалити і закріпити теоретичні знання в умовах роботи вищого навчального закладу, сформувати у магістрів на базі одержаних теоретичних знань з фахових дисциплін, психології, методики викладання мов та літератур у вищій школі практичних професійних умінь і навичок в сучасних умовах роботи вищого навчального закладу; усвідомлення студентами практичної значущості цих знань; оволодіння сучасними методами, формами, прийомами організації навчально-виховного процесу, прийомами підготовки і проведення лекційних, семінарських та практичних занять з фаху; виховання потреби систематичного поповнення, вдосконалення й творчого застосування здобутих знань у практичній діяльності. Педагогічні завдання спрямовані на формування у студентів практичних умінь та навичок організації навчально-виховного процесу, а також на закріплення вміння здійснювати аналіз одержуваних результатів з наступною можливістю їхньої корекції і самокорекції.
Рекомендована та необхідна література
1. Артемова Л.В. Педагогіка і методика вищої школи / Л.В. Артемоваю К.: Кондор, 2008. 272 с.
2. Власова О. І. Основи психології та педагогіки: підручник / О. І.Власова, А. А.Марушкевич. 2-ге вид., переробл.. К.: Знання, 2011. 333 с
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. Посібник / І. М. Дичківська. К.: Академвидав, 2004. 352 с.
4.Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання /Науковий редактор українського видання С. Ю. Ніколаєва. К.: Ленвіт, 2003. 273 с.
5. Іванченко А.В., Дубенко О.А. та ін. Педагогічна практика. Навчально-методичний посібник. Житомир: Житомир. держ. ун-т, 2005. 126 с.
6. Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі / В.М. Нагаев. К.: Центр учбової літератури, 2007. 232 с.
7. Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: навчальний посібник / Олег Борисович Тарнопольський. К.: Фірма «Інкос», 2006. 248 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Участь у настановній конференції, знайомство зі специфікою роботи кафедри, з планами та навчальними програмами викладачів, розкладом занять, іншими робочими документами кафедри. Відвідування та аналіз лекційних чи практичних занять викладачів кафедри. Проведення пробних семінарських чи практичних занять зі спеціальності, вдосконалення вміння здійснення самоаналізу проведених занять. Відвідування, спостереження та аналіз уроків одногрупників. Оформлення звітної документації.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Система поточного, модульного та підсумкового контролю складається з восьми тем. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. За результатами практики студенти мають підготувати детальний звіт про роботу під час практики (у звіті повинні бути відомості про виконання магістром усіх розділів програми асистентської практики, особисті думки, пропозиції, висновки щодо проведення виробничої (асистентської) практики); два розширених конспекти семінарських чи практичних занять зі спеціальності; методичну розробку виховного чи позанавчального заходу (якщо проводився під час практики). Після проходження практики студент має захистити звітні матеріали на підсумковій конференції. Студент, який не виконав програму практики з поважної причини, направляється на практику вдруге.
Мова викладання
Українська/турецька
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Катерина
Олегівна
Телешун
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології