Асистентська практика (новогрецька мова) (виробнича практика з відривом від теоретичного навчання)

Освітня програма: Новогрецька філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Асистентська практика (новогрецька мова) (виробнича практика з відривом від теоретичного навчання)
Код дисципліни
ННД 09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 3, ПРН 13, ПРН 16, ПРН 19, ПРН 20.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне проходження практики передбачає: 1) знання новогрецької мови на рівні В2-С1, добре володіння українською мовою; 2) опанування дисциплін педагогічного спрямування; 3) знання викладацьких методик для роботи зі здобувачами вищої освіти на рівні «Бакалавр», 4) вміння планувати та проводити практичні заняття різних типів; 5) вміння користуватися сучасними пошуковими системами, довідковими електронними та друкованими ресурсами.
Зміст навчальної дисципліни
Метою асистентської практики є формування у студентів-магістрантів на базі здобутих теоретичних знань, практичних умінь і навичок у реальних умовах роботи ЗВО, а саме: забезпечувати формування мовних компетенцій під час вивчення іноземної мови студентами ЗВО, оволодіння сучасними методами, прийомами підготовки і проведення практичних занять з новогрецької мови, самостійно вирішувати конкретні методичні завдання згідно з умовами та вимогами до організації навчального процесу. Асистентська практика передбачає ознайомлення практикантів з особливостями організації навчально-виховного процесу в закладі вищої освіти, з кредитно-модульною системою організації проведення та контролю теоретичних і практичних курсів; відвідування магістрами лекційних, семінарських чи практичних занять досвідчених викладачів кафедри з метою ознайомлення з новітніми науковими підходами, методичними засобами і прийомами викладання.
Рекомендована та необхідна література
1 Мирончук Н.М. Методичні основи організації педагогічної практики студентів закладу вищої освіти: метод. посібн. / Н.М. Мирончук. Житомир, 2017. 2. Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» освітньопрофесійних програм «Мова і література (англійська)», «Мова і література (німецька)», «Мова і література (французька)», «Мова і література (іспанська)» / укладачі: К.М. Ружин, О.А. Каніболоцька, Н.О. Надточий. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 3. Αντωνοπούλου Ν. Πιστοποίηση επάρκειας της ελληνομάθειας / Ν. Αντωνοπούλου, Φ. Βαλετόπουλος, Μ. Μουντζή. – Επίπεδο Γ. – Θεσσαλονίκη : Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2001. 4. Κοιλιάρη Α. Πολυγλωσσία και γλωσσική εκπαίδευση. Μια κοινωνιογλωσσική προσέγγιση / Α. Κοιλιάρη. – Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Βανίας, 2005. 5. Μήτσης Ν. Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος. Από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη / Ν. Μήτσης. – Αθήνα : GUTENBERG, 2004. – 270 σ.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Види робіт: пасивна практика (відвідування занять), активна практика (проведення пробних і залікових практичних занять), план-конспект залікового заняття, укладання звітної документації, захист звітної документації.
Методи та критерії оцінювання
Результати виробничої практики студентів оцінюються за 100-бальною шкалою.Підсумкова оцінка (100 балів) формується за сумою балів, отриманих за оцінкою керівника практики до захисту практики (60 балів) та за підсумковим контролем (40 балів). Студент, який не виконав програму виробничої практики в повному обсязі й отримав незадовільну оцінку, проходить практику повторно.
Мова викладання
Українська, новогрецька