Асистентська практика (виробнича практика з відривом від теоретичного навчання)

Освітня програма: Міжкультурна германістика (німецька та англійська мови)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Асистентська практика (виробнича практика з відривом від теоретичного навчання)
Код дисципліни
ВБ 1.8
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 3.Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в конкретній філологічній галузі. ПРН 13.Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань і власну точку зору на них як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 20.1 Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам із навчальних дисциплін за спеціалізацією Германські мови та літератури (переклад включно), а також здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво, менторство) під час навчання, використовуючи сучасні інноваційні методики та технології навчання у вищій школі. ПРН 21.1, ПРН 22.1,ПРН 23.1 див. профіль опису
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіння німецькою мовою на рівні B2/C1 за шкалою Ради Європи, після проходження студентами базових психолого-педагогічних дисциплін, методики викладання іноземних мов у вищій школи.
Зміст навчальної дисципліни
Асистентська практика триває 6 тижнiв i проходить iз вiдривом вiд теоретичного навчання. Студенти проходять практику у закладах вищої освiти, у яких здiйснюється викладання німецької мови як iноземної. На першому етапi студенти ознайомлюються з документацiєю кафедри, яка використовується для забезпечення навчального процесу, вiдвiдують заняття викладачiв, а також вчаться складати плани практичних занять. На другому етапi студенти набувають практичного досвiду викладання німецької мови для студентiв бакалаврату. Передбачається, що студенти проводять не менше 20 годин власних занять, одне з яких — вiдкрите. Закiнчується асистентська практика проведенням студентом вiдкритого заняття, на яке запрошуються викладачi кафедри.
Рекомендована та необхідна література
Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. - К.: Логос, 2003. – 221 с. Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навч. посібник за модульно-рейтинговою системою навчання для суд. магістратури. – К.: Освіта, 2005. – 396с. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. - К.: Світ, 2004. – 147 с. Марушкевич А.А. Педагогіка вищої школи. - К.: Логос, 2006. – 215 с. Подоляк Л.Г., Юрченко В.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник для магістрантів і аспірантів. - К.: Дивосвіт, 2006. – 236 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Спостереження за виконанням викладачем-наставником різних видів навчальної роботи зі студентами. - Розробка планів практичних занять. - Розробка завдань для самостійної роботи, для поточного контролю, тести тощо. - Проведення практичних занять обсягом _20_ годин. - Відвідування лекцій, семінарських та практичних занять викладачів кафедри з подальшим обговоренням.
Методи та критерії оцінювання
Оцінка результатів асистентської практики здійснюється на основі: - Спостережень за навчально-виховною роботою практикантів; - Бесід зі студентами, в групах яких проводилась практика; - Аналізу якості роботи практикантів на пробних та відкритих заняттях під час практики. По завершенню практики студенти проводять підсумкове заняття та подають звіт
Мова викладання
Німецька, українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни