«Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача»
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
«Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача»
Код дисципліни
ННД 03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 2, ПРН 6, ПРН 13Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти повинні попередньо опанувати курси «Педагогіка», «Психологія»; знати теоретичні основи структури психіки, факторів і основних механізмів формування особистості; розуміти сутність основних регуляторів діяльності і поведінки в групі і можливостей їх використання в роботі з академічною групою.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни: ознайомлення студентів з теорією та практикою навчання, виховання, управління в ЗВО; забезпечення знаннями, вміннями та навичками, необхідними для здійснення майбутньої викладацької діяльності, формування компетентностей науково-педагогічної діяльності сучасного викладача, педагогічного мислення.Анотація. У курсі «Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача» представлені особливості освітнього процесу у закладах вищої освіти, який орієнтовано на надання допомоги особистості в освоєнні знань з педагогіки. Відбувається формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідомому оволодінню професійно-педагогічними вміннями та навичками. Зміст розкривається у двох модулях. У першому – методологія, дидактика вищої школи, особливості організації виховної роботи у ЗВО. У другому – теорія, методика, сучасні технології формування педагогічної майстерності викладача ЗВО. Дисципліна завершується іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1.Балашова С.П., Головко Н.І. Методика та організація наукових досліджень студентів у закладах вищої освіти. Навчально-методичний посібник/ автори і укладачі: С.П. Балашова, Н.І. Головко. Київ: ЦП «Компринт», 2020. 2.Етичний кодекс університетської освіти. Режим доступу: http://www.univ.kiev.ua 3.Калашнікова Л. М., Жерновникова О.А. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях: навчальний посібник. – Харків, 2016. 4.Марушкевич А.А. Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача: навчальний посібник.– К.: Обрії, 2012.5.Освітній стандарт вищої освіти. Режим доступу/ https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/naukovo-metodichna-rada-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini/zatverdzheni-standarti-vishoyi-osviti
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: лекції, семінарські заняття та самостійна робота. Основними видами роботи та відповідно об’єктами семестрового контролю є: аудиторна робота (усні відповіді та презентації), творча робота та модульна контрольна робота. За виконання передбачених видів робіт студент максимально може набрати 60 балів Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів для одержання допуску до іспиту обов’язково виконати творче завдання підвищеної складності, яке оцінюється у 40 балів. Рекомендований мінімум для допуску до екзамену – 36 балів. Детально критерії оцінювання видів робіт упродовж семестру представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань, рішення педагогічних задач, активна участь у дидактичних іграх. Модульні контрольні роботи виконуються і оцінюються після завершення модулю і включають в себе запитання з усього навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і іспиту. Детально критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Вікторівна
Поляк
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології