Підсумковий іспит з англійської мови та літератури і методики викладання у закладах вищої освіти

Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови та літератури і методики викладання у закладах вищої освіти
Код дисципліни
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 2. Демонструвати належний рівень володіння англійською мовою для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень англійською мовою. ПРН 5. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення, аргументуючи власну точку зору. ПРН 7. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови, що вивчається, та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 8. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрямки і школи в лінгвістиці та літературознавстві. ПРН 9. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення філологічної науки. ПРН 10. Характеризувати теоретичні та практичні аспекти конкретної філологічної галузі, передусім англістики. ПРН 11, 14, 20 (див. п. 4 робочої програми).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До складання підсумкового іспиту з англійської мови та літератури і методики викладання у закладах вищої освіти допускають магістрантів, які виконали усі вимоги навчального плану освітньої програми.
Зміст навчальної дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови та літератури і методики викладання у закладах вищої освіти є частиною державної атестації випускників спеціальності №035 «Філологія», спеціалізації №035.041 «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська», а його успішне складання (не менше 75 балів) – передумовою присвоєння професійної кваліфікації «Викладач закладу вищої освіти (англійська мова та література)». Підсумковий іспит є формою контролю рівня набутих теоретичних знань і практичних навичок, умінь випускниками магістратури, а також їхньої готовності до реалізації професійних функцій філолога-дослідника, викладача. Іспит має визначити рівень знань з актуальних питань англійської філології та методики викладання, а також рівень володіння англійською мовою, вміння логічно мислити, здійснювати фаховий теоретико-прикладний аналіз мовного та літературного матеріалу.
Рекомендована та необхідна література
Alexander, M. (2009). The history of English literature (3rd ed.). Springer. Belova, A. (2021). Sociolinguistics. Yuston. Casas, J. (2019). 10 perspectives on innovation in education. Routledge. Crystal, D. (2010). The Cambridge encyclopedia of the English language (3th ed.). CUP. Cuddon, J. A. (2013). A dictionary of literary terms and literary theory. Wiley. Hall, G. (Ed.). (2019). The Routledge handbook of English language teaching. Routledge. High, P. B. (2016). An outline of American literature. Longman. Greenblatt, S. (2018). The Norton anthology of English literature (10th ed.). W. W. Norton & Company. Nagarai, G. (2021). English language teaching: Approaches, methods, techniques (3rd ed.). Orient Blackswan. Psoinos, D. I. (2021). Adapting approaches and methods to teaching English online: Theory and practice. Springer. Schneider, E. W. (2020). English around the world: An Introduction (2nd ed.). CUP. Yule, G. (2020). The study of language (7th ed.). СUP.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи та критерії оцінювання
Підсумковий іспит з англійської мови та літератури і методики викладання у закладах вищої освіти передбачає усну та письмову частини і складається з трьох завдань: теоретичне питання з англістики, теоретичне питання з літератури і питання з методики викладання. Підсумковий бал за відповіді на іспиті складається з балів за всі завдання екзаменаційного білету. Максимальна кількість балів на іспиті – 100, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка) – 60 (див. п. 6–9 робочої програми).
Мова викладання
Англійська