Перська мова для професійного спілкування (1 семестр)
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: перська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Перська мова для професійного спілкування (1 семестр)
Код дисципліни
ОК.07.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів (залежно від обраної спеціалізації).
ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Перська мова: просунутий рівень», «Перська мова: функціональний рівень».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – удосконалення мовної, мовленнєвої та соціокультурної компетентностей студентів-магістрантів з метою підвищення ефективності комунікації перською мовою у різноманітних ситуаціях професійного спілкування та упевненим володінням майбутніми іраністами-філологами якісними ознаками культури мовлення (правильність, точність, логічність, змістовність, доречність, виразність, чистота). Дисципліна є багатосеместровою і має суто практичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. آموزش زبان فارسی. کتاب سوم. دوره متوسطه. تأليف دکتر يدااله ثمره. تهران، 1993.
2. آموزش زبان فارسی. کتاب چهارم. دوره پيشرفته. تأليف دکتر يدااله ثمره. تهران، 1993.
3. صحرايی، رضامراد؛ شيرين بخش، زهره. ايرنشناسی. برای فارسی آموزان سطح ميانی و فوق ميانی. تهران، 2018.
4. عسگری، مهناز. واژه آموزی زبان فارسی. سطح پيشرفته. تهران، 2006.
5. .2016 لذت خواندن. برای فارسی آموزان سطح میانه. تأليف رضامراد صحرایی، منیره شهباز. تهران،
6. ميرزايی حصاريان، محمد باقر. خواندن و درک مطلب متون فارسی (برای فارسی آموزان سطح ميانی). تهران،2011.
7. باقری، فرشته؛ عبداللهی پارسا، طاهره؛ آقای، حميد و ... مجموعه آموزشی پرفا. کتاب 3. تهران، 2021.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна передбачає лише практичні заняття, спрямовані на вдосконалення володіння студентами чотирма видами мовленнєвої діяльності у процесі активної роботи в аудиторії. Контроль засвоєння студентами матеріалу відбувається шляхом їх усного опитування та організації письмових завдань, тестів, лексичних диктантів, модульних контрольних робіт. Обов’язковим є виконання домашніх завдань.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, вправи на переклад – 36/60 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, перська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ірина
Миколаївна
Лучко
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології