Медіалінгвістика і промоційні комунікативні практики (іспанська мова)
Освітня програма: Іспаномовні студії та переклад, англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Медіалінгвістика і промоційні комунікативні практики (іспанська мова)
Код дисципліни
ВК.1.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в галузі французького мовознавства та перекладу.
ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня.
ПРН14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
ПРН16. Використовувати спеціалізовані концептуальні знання з галузі французького мовознавства та перекладу для розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне засвоєння практичних та теоретичних курсів з Комунікативних практик (іспанська мова), Контрастивна лінгвістика та перекладознавство (іспанська та українська мова) протягом трьох семестрів навчання.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сформувати комплексні знання про понятійний та методологічний апарат сучасної медіалінгвістики, практичні вміння і навички аналізувати комунікативні стратегії та тактики у медіатекстах, спрямовані на створення автопрезентації, переконання, сугестії.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є основні положення медіалінгвістики, структурування усної та письмової комунікації з урахуванням соціальних, гендерних, психологічних чинників аудиторії та системи цінностей з метою автопрезентації, переконання, сугестії.
Рекомендована та необхідна література
1.Лютянська Н. І. Мас-медійний дискурс: типологічні та структурно-організаційні особливості. Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Серія: Філологічні науки. 2014. № 2. С. 136–141.
2.Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації. Львів : Літопис. 2010.
3.Селіванова О. О. Сучасна лінгвістика: напрями та проблеми : підручник. Полтава : Довкілля-К. 2008.
4.Шубенко Н. О. Аудіовізуальний медіатекст: специфіка, структура, властивості.
5.Яцимірська М. Г. Медіатекст як продукт журналістської творчості (психолінгвістичний аналіз логічного сприйняття та емоцій). Вісник Львів. ун-ту. Серія: Журналістика. 2007. Вип. № 30.
6.Cotter C., Perrin D. Handbook of language and media. Routledge. 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру після лекційних занять із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контролю, описаних у п. 7.1 РПНД. Завершується дисципліна іспитом.
Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання вказаних видів і форм навчання та отримані на іспиті. Максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60 %) – семестровий контроль і 40 балів (40 %) – іспит.
Якщо студент на іспиті набрав менше, ніж 24 бали (тобто 60 % від 40 балів, відведених на іспит), то вони не додаються до семестрової оцінки незалежно від кількості балів, отриманих під час семестру, а в екзаменаційній відомості у графі «підсумкова оцінка з дисципліни» вказується лише кількість балів, отриманих під час семестру.
Мова викладання
Іспанська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни